منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

عکس برج بیگ بن

برج ساعت بیگ بن :: لندن  ::   منم بلدم بنویسم!


مطلب مرتبط:

برج بیگ بن در لندن

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 http://shanc.blogsky.com

آلمانی!
من یه مقدماتیه فرانسه رفتم
سخت بود خیلی!
راستی ممنون
همیشه نظرای خوب و بدرد بخور میدی

دوستم دانشگاه پیام نور فرانسه میخونه ... از سختی هاش میگه! خودمم شنیده بودم خیلی سخته... ولی آلمانی تلفظش یه جورایی شبیه انگلیسی هست... نوشتن و دستورش ولی جدا سخته!
خواهش میکنم دوست گلم

غزاله پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 http://www.holdon99.blogfa.com

مرسی دیگه اق مهرداد!
اومدی ما رو انتادن به خاک مالیدی ها!
ولی اشکال نداره منم بلدم !
با این حال شوخی بود باشه منم تاییدش کردم!!!
ولی اینجوری هم خوب نیست منم تا دلت خواست واسه لینکت علامت تعجب گذاشتم که همچین قشنگ قدرتمند بشی!!!
در ضمن چون دختر غاز چرون با مزه بود و من از این اسمای مزخرف(دنیای عشق-عشق فلان و بسال خوشم نمیاد )اینو گذاشتم چون من خودم به این اسما بیشتر جلب میشم !
البته بلانسبت اسم شما!!!

بله... قدرتمند شدم با اون همه!!!!!!!
راستی تا حالا چند باز اومدم وبت و هر چند بار یه تم تازه دیدم! جالب بود واسم!
دختر غاز چرون!! چه اسمایی جلبت میکنن!!!!!!

امین پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:05 http://filmkutah.blogsky.com

مهرداد جان جوابتو گذاشتم!
بازم طرف من بیا!
راستی این نرم افزارا چه جوریاس؟
از نصرت بهتره؟

سلام... چشم الان میام میخونم....
نرم افزار نیست.... یه داستان هست که همون داستان رو به صورت فایل صوتی با هم (هم متن و هم داستان) رو برای دانلود گذاشتم....
یکم حرفه ای هست... باید یکم انگلیسی آمریکایی پایه بلد باشی....
ولی بستگی داره... اگه از اول میخوای شروع کنی بدون نصرت بهترینه.... ولی اگه بلدی و میخوای حرفه ای شی این داستانا به دردت میخوره!

کمیل پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:36 http://kumail.blogsky.com

سلام
به نظرت حالا از کجا قالب بگیرم؟
کدوم سایت ها فیلتر شدن؟

سلام... تقریبا همه سایت ها بازن... اون یکی هم احتمالا تا چند وقت دیگه باز میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد