منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

سفر به سرزمین نارنیا

فیلم نارنیا رو دیدن!؟

این کمد هم مثل اون فیلم شمارو میبره به سرزمین های دور دست.

ادامه مطلب ...

دختری که 8 ساله هیچ چیزی جز پیتزا نخورده

فکر نکنم کسی بتونه یه غذارو یه مدتی پشت سر هم بخوره و سالم بمونه؛‌ ولی دختری از ولز ثابت کرد ماها داریم اشتباه میکنیم. ایشون تونست به مدت 8 سال به عنوان تمام وعده های غذایی فقط پیتزا بخوره (اونم فقط و فقط یک مدل)


این دختر 19 ساله به نام سوفی به بیماری ای مبتلا هستش که امکان خوردن غذاهای متفاوت رو نداره و هر غذایی که بخوره معدش به شدت واکنش نشون میده. تنها غذایی که با معده سوفی سازگاری پیدا کرده همین پیتزای گوجه و پنیری هست!


جالبه بدونید سوفی مزه خیلی از غذاهارو هیچ وقت نچشیده. این بیماری در مورد میوه ها هم هست و سوفی حتی دست به میوه ها هم نمیزنه.

وحشتناک ترین ساعت دنیا


اگه در بیدار شدن از خواب در صبح ها مشکل دارید با یکی از وحشتناک ترین ساعت های دنیا آشنا بشید! این ساعت به قدری آزاردهنده هست که تا شمارو بیدار نکنه بیخیال نمیشه.

ساعت آزار دهده مجهز به یک باطری داخلی هست. اگه اونو از برق هم بکشید به شکل خودکار برق از طریق باطری وارد ساعت میشه و همچنان آهنگ پخش میکنه.
تنها راه خاموش شدن ساعت وارد کردن کد هست! کدی که باید از طریق یک دستگاه مجزا که در اتاق دیگه ی خونه شما قرار داره وارد بشه. در واقع این ساعت عملا شمارو از اتاق هم بیرون میکنه.

جالبه بدونید که این ساعت مجهز به قفل هوشمندی هم هست. به هیچ وجه امکان تغییر تنظیمات ساعت در ساعاتی که براتون زنگ میزنه وجود نداره و حتما باید صبر کنید تا چند ساعت از زمان مورد نظر بگذره تا قفل باز بشه.

مطلب مرتبط:
ساعت مخصوص افراد خسیس

هنر ساخت و ساز چینی ها

همه این کارها در عرض فقط 5 ماه انجام شد. اگه اینجا بود فکر میکنید چند سال طول میکشید؟

ادامه مطلب ...

ساکت ترین محل دنیا

اتاقی که میبینید رکورد جهانی ساکت ترین اتاق دنیا رو داره.

این محل با توجه به طراحی های خاص دیوارش، صداهای محیط رو تا 99.99درصد جذب میکنه.

گفته شده به قدری در این اتاق سکوت هست که گوش انسان صدای شش ها و قلب بدن رو به راحتی میتونه بشنوه.


البته موندن در این اتاق با سکوت وحشتناکش هم کار هرکسی نیست. قوی ترین شخصی که داخل این اتاق رفت تونست فقط به مدت 45 دقیقه طاقت بیاره.

حتی اگه بدترین هم باشید بازم برنده اید

تصویری رو که میبینید پدری از دختر تازه متولد شدش گرفت. ظاهرا این پدر کار با دوربین رو بلد نبوده و عکس به این شکل در اومده.

تصویر این کودک با رفتن به جشنواره های عکاسی به عنوان بدترین عکسی که گرفته شده شناخته شد، ولی قسمت جالب هم اینکه این آقای پدر در جایزه یک دوره رایگان شرکت در کلاس های عکاسی رو برنده شد.


«همیشه امیدوار باشید»


مطلب مرتبط:

داستان واقعی - عشق یعنی امیدوار بود