منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

خوردن ادرار انسان در چین برای سلامتی بدن

خوردن ادرار انسان در چین برای سلامتی بدن

باورتون بشه یا نشه، انجمنی در چین در حال فعالیته که اعتقاد دارن خوردن ادرار انسان باعث سلامتی بدن میشه!

اعضای این گروه که همه روزه در جلسه خوردن ادرار شرکت میکنن، بعد از ورود به ساختمون مستقیما راهی دستشویی میشن تا ادرار خودشونو جمع آوری کنن و بعد به اتاق جلسه رفته و برای سلامتی خودشون، شروع به خوردن ادرار میکنن.

این انجمن که برای اولین بار در سال 2008 و در هنگ کنگ تشکیل شده، فعالیت قانونی نداره و وزارت بهداشت چین بخاطر مسائل بهداشتی حاضر به پذیرش و قانونی کردنش نیست، اما این موضوع هم باعث نشد هزاران نفر از اعضای این انجمن دست از این کارشون بکشن.

به اعتقاد شرکت کننده ها در این جلسات، خوردن ادرار باعث طولانی شدن عمر، تضمین سلامتی و حتی درمان سرطان میشه.


خلق آثار هنری با استخون‌های ماهی

خلق آثار هنری با استخون‌های ماهی

یک هنرمند چینی موفق شده با کمک استخون های ماهی آثار خارق العاده ای خلق کنه.

«لین هانبینگ» که الان 51 سال سن داره، در طول 20 سال گذشته موفق شده آثار هنری ای خلق کنه که تماما از استخون های ماهی داخلشون استفاده شده.

این هنرمند چینی بعد از اتمام دوران تحصیلش در یک دانشگاه هنر و صنایع دستی در سال 1989، کار خودشو شروع کرد و امروزه تنها هنرمند چین هست که به این کار مشغوله.

«لین» اوایل استخون هارو از غذاهایی که میخورد نگه میداشت، اما امروزه حجم زیادی از استخون هارو از رستوران ها یا کارخونه هایی که با گوشت ماهی سروکار دارن، میگیره. همه استخون هایک فرایند 10 مرحله ای پاکسازی و شست و شو رو طی میکنن و بعد از اونه که ازشون در خلق آثار هنری استفاده میشه.

  ادامه مطلب ...

پولدار شدن با فرستادن سیب‌زمینی به مردم

پولدار شدن با فرستادن سیب‌زمینی برای مردم

وقتی یکی خوش شانس باشه، زمین و زمان به حال اون میچرخن. مثل این مردی که با فرستادن «سیب‌زمینی» به مردم تونست پولدار بشه.

شخصی به اسم «الکس کرگ» - 24 ساله - زمانی که داشت با نامزدش شام میخورد یهو یه ایده ای به ذهنش میرسه: فرستادن سیب زمینی هایی که روش پیام نوشته شده.

طرح «الکس» برای کسایی هست که دوست دارن به شکل ناشناس برای یک نفر پیام بفرستن. به این شکل که مشتری به سایت مراجعه میکنه و یک پیامی رو به شکل ناشناس سفارش میده. در مرحله بعد، پیام اون شخص روی یک سیب زمینی نوشته شده و در نهایت سیب زمینی رو برای فرد مورد نظر به شکل ناشناس ارسال میکنن.

موقعی که «الکس» این طرح خودشو به نامزدش گفت، تنها چیزی که شنید خندیدن نامزدش بود و این جمله که: «حتی یه سیب زمینی هم نمیفروشی. این احمقانه ترین ایده ای بود که من تا حالا شنیدم.»

اما حالا کسی که در حال خندیدنه،، «الکس» هست چون در روز دوم راه اندازی سایت موفق شد بیش از 2.000 دلار سفارش ارسال سیب زمینی ثبت کنه.

  ادامه مطلب ...

مردی که روزهای تعطیل به عنوان «بز» زندگی می‌کنه

مردی که روزهای تعطیل به عنوان «بز» زندگی می‌کنه

یکی از اهالی انگلیس از زندگی به سبک انسان ها خسته شده بود، پس نتیجه گرفت که روزهای تعطیل خودشو مثل بز، در گله بزها زندگی کنه!

«توماس ثیتس» که در زندگی انسانیش به عنوان «طراح» مشغول به کاره، در سپتامبر 2014 برای اینکه به آرزوی خودش برسه، 6 روز رو در یک گله به عنوان یک «بز» زندگی کرد. به اعتقاد توماس، علت این کارش این بود که همیشه دلش میخواست زندگی غیر انسانی رو تجربه کنه. چون به نظرش، اون زندگی خیلی ساده تر از زندگی انسانی هست.

البته این کار به اون سادگی هم نبود. «توماس» برای این کار لباسی شبیه به بزها رو پوشیده بود که راه رفتن باهاش چندان راحت نبود. همینطور ساعت ها زیر بارون و آفتاب بودن، اونم در ارتفاعات کوه های آلپ زیاد دلچسب نبود. در کنار همه اینها، عدم پذیرش «توماس» از سوی بزهای گله مشکل جدی تری بود که توماس نمیدونست چطور باید حلش کنه.

«توماس» قراره تصاویر این تجربه رو در یک نمایشگاه عکس در لندن به نمایش بزاره. و همینطور در حال نوشتن یک کتاب در مورد زندگی بزی خودش هست.


خلق آثار هنری با جسد انسان‌های واقعی

خلق آثار هنری با جسد انسان‌های واقعی

یک شخصی به اصطلاح هنرمند با اجازه گرفتن از افرادی که در حال مرگ هستن، دست به ایجاد تصاویر هنری با کمک جسدشون زده!

همه چیز چند سال پیش و در یک آگهی فیسبوکی شروع شد. در متن آگهی اومده بود: «به دنبال اجساد بدن برای هنر هستیم. اگر شما در حال از دنیا رفتن هستید، من تمایل به قرض گرفتن جسد شما هستم. بعد از اتمام کار، جسد در همون وضعیت اولیه، برگردونده میشه.»

در زمان پخش شدن آگهی (در سال 2008) این شخص چندین تماس موفقیت آمیز دریافت میکنه اما به دلیل بروز بحران اقتصادی در غرب، نمیتونه هزینه هارو پرداخت کنه و پروژش شکست میخوره. اما از چند وقت پیش، این شخص دوباره هوس انجام این کارو کرده.

شاید براتون جالب باشه بدونید که کار این فرد، در ایسلند کاملا قانونی هست. ایشون حتی یک وکلیل برای قانونی تر کردن ارتباطش با افراد از دنیا رفته، استخدام کرده.


افتتاح میدان تیر برای شرکت‌کنندگان در یک کلیسا در آمریکا

افتتاح یک میدان تیر برای شرکت‌کنندگان یک کلیسا در آمریکا

اخیرا کلیساها برای جذب مردم دست به ابتکارهای زیادی زدن. از تبدیل کلیسا به دیسکو گرفته تا همکاری با مک دونالدز. جدیدا هم یه کلیسای دیگه با افتتاح میدان تیر سعی در جذب افراد بیشتری رو داره.

این کلیسا که در آلاباما هست، زمین خالی اطراف محوطه کلیسا رو به یک میدان تیر تبدیل کرده و با این کار باعث شده خیلی از افراد عشق اسلحه و تفنگ به کلیسا بیان و در کنارش تیراندازی هم انجام بدن.

این محل از اول برای آموزش نیروهای پلیس برای آشنایی با سلاح بود، اما بعدها تصمیم بر این گرفته شد تا محلی برای افراد شرکت کننده در کلیسا بشه. به گفته مسئولان کلیسا، هدف از راه اندازی این میدان تیر، ارائه یک میدان تیر در محیطی مسیحی، گرم و دوست داشتنی بوده.


برای این پسر نامزد پیدا کنید و جایزه 10.000 دلاری بگیرید

برای این پسر نامزد پیدا کنید و جایزه 10.000 دلاری بگیرید

اگه شما بتونید برای این پسر یه نامزد پیدا کنید، در عوضش این پسر به شما 10.000 دلار جایزه میده.

«رن» که یکی از دانش آموخته های «مدرسه بیزنس هارواد» هست، بعد از کلی قرار گذاشتن با دخترها و عدم موفقیت در یافتن یه دختر خوب، حالا خسته شده و تصمیم گرفته این کارو به یه شخص دیگه ای بسپاره تا واسش یه دختر برای نامزدی پیدا کنن.

این پسر 29 ساله که از اهالی «آلاباما» هست، واسه خودش یه وب سایت اختصاصی هم طراحی کرده و به بازدیدکننده هاش این قول رو داده که در صورتی که براش یه دختر خوب پیدا بشه و این دو حداقل 6 ماه با هم باشن، جایزه یابنده 10.000 دلار خواهد بود.

البته در وب سایتش این نکته هم ذکر شده که دخترهایی که خودشون در این سایت ثبت نام کنن، جایزه بهشون داده نمیشه.


ثبت رکورد جهانی لگد زدن به سر

ثبت رکورد جهانی لگد زدن به سر

یه بار سعی کنین با پا به سر خودتون ضربه بزنید. این کار به قدری سخته که تقریبا شاید موفق به انجامش هم نشید، اما یک جوان نپالی موفق شد در مدت 60 ثانیه، 134 لگد با پا به سر خودش بزنه تا اسمش در گینس ثبت بشه.

این جوون نپالی برای اینکه به این قابلیت برسه، حدود 8 ماه تمرین مداوم کرد و موفق شد سبک اختصاصی خودش برای ضربه به سر با پا رو اختراع کنه.

وقتی که از این پسر درباره هدفش از این کار پرسیدن، گفت: «هدفم کمک به مردم فقیر کشورمه، و اینکه مردم کشورهای مختلف جهان منو بشناسن.» حالا این شخص قصد داره رکوردهای بیشتری رو بشکنه تا با این کار اسم کشورشو به گوش همه برسونه.

رکورد قبلی لگد زدن به سر در سال 2013 و با 127 ضربه، به نام یک آمریکایی بود. (منبع)


کشف محموله گوشت‌های زامبی در چین

کشف محموله گوشت‌های زامبی در چین

کلا توصیه میشه مواد غذایی از چین نخرین. طبق اخباری که اخیرا منتشر شده، چندین محموله از «گوشت های زامبی» در این کشور ضبط شد.

مسئولای اداره امنیت غذایی چین موفق به شناسایی یک محموله گوشت قرمز غیر مجاز شدن. در بررسی هایی که از این گوشت ها صورت گرفت مشخص شد عمر این گوشت ها به 30 تا 40 سال پیش برمیگرده.

گوشت های این محموله متعلق به دهه های 1970 و 1980 میلادی هستن و بخاطر قدمت زیاد، مشهور به «گوشت های زامبی» شدن - در همین رابطه، 20 گروه مافیایی منهدم شد و 22 نفر هم دستگیر شدن.

البته به گفته یکی از مقامات چینی، این گوشت ها صادرات آمریکا هست که از طریق ویتنام و هنگ کنگ، و با کامیون های بدون یخچال دار وارد چین شده بودن و قرار بود در استان های مختلف چین توزیع بشن.