منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

تولید کیف زنانه از موی سگ

ساخت کیف زنونه با موی سگ

دوریس، کارآفرینی اهل ایالت فلوریدا، در جدیدترین کارآفرینی خودش به ارزش موی سگ پی برده و از موی سگ که بعد از آرایش از سگش جدا میشه، کیف های دستی زنونه تولید میکنه.


این کیف ها صددرصد با دست تولید میشن و هرکدوم تقریبا نیازه که 50 ساعت روش کار بشه. دوریس فعلا کمپینی راه انداخته تا بتونه پول لازم برای خط تولید رسمی این کیف هارو و جمع کنه و این کارآفرینیشو رسما تبدیل به یه تجارت کنه.



آثار قیمتی‌ای که اتفاقی پیدا شدند

آثار باستانی قدیمی که اتفاقی پیدا شدن - مجسمه ونوس میلو در موزه لوور پاریس

در سال 1820 بود که کشاورزی یونانی به نام «یورگوس» در حال کندن زمینش در جزیره ایی به نام میلوس بود که به چندتا تیکه سنگ حکاکی شده میرسه. وقتی یکم بیشتر میکنه موفق میشه 4 مجسه - سه تا مجسمه هرمس (خدای بازرگانی و سخنوری) و یکی مجسمه الهه‌ی عشق رو پیدا کنه.

سه هفته بعد یک گروه باستان شناس با کشتی خودشونو به اونجا میرسونن و مجسمه رو میخرن و به فرانسه میبرن. لوئی هجدهم، پادشاه وقت فرانسه، به این مجسمه لقب «ونوس میلو» میده و به موزه لوور هدیش میده. امروزه این مجسمه یکی از آثار خیلی مشهور در تاریخ هنر جهان شناخته میشه.


  ادامه مطلب ...

کوتاه‌ترین جنگ‌های تاریخ

کوتاه ترین جنگ های جهان - جنگ بریتانیای کبیر با زنگبار

- بریتانیای کبیر با زنگبار
- مدت: 45 دقیقه
- نتیجه: پیروزی بریتانیا

این جنگ در 27 اوت سال 1896 رخ داد و فقط 45 دقیقه طول کشید تا طرف انگلیسی برنده بشه و تبدیل به یکی از کوتاه ترین جنگ های تاریخ شد.

داستان از اونجا شروع میشه که حاکم زنگبار از دنیا میره و برادرزادش حکومت رو بدست میگیره. از اونجا که زنگبار از مستعمررات بریتانیا بود، بریتانیا هیچ روی خوش به حاکم جدیدی نشون نداد و بهش مهلت داد تا از حکومت کناره گیری کنه که با مخالفت این شاه جدید رو به رو شد.
بریتانیا هم به سرعت ناوهای جنگی خودشو به بندر زنگبار میبره، جایی که مستقیما کاخ حاکم رو نشونه رفته و راس ساعت 9 شروع به تیراندازی به سمت کاخ میکنن. حاکم که نزدیک بود زیر آوار کاخش دفن بشه، مجبور به فرار میشه. مدت این شلیک ها فقط 45 دقیقه بود.

حاکم فراری برای سال ها در تبعید زندگی میکنه و در نهایت در سال 1916 توسط انگلیسی ها دستگیر میشه. جالبه که انگلیس از حاکم بعدی زنگبار، پول تمام گلوله هایی رو که شلیک کرده بود رو هم طلب کرد.


  ادامه مطلب ...

تروتمندترین مرد چین از پولدار بودن ناراحته

جک ما، مدیر و موسس وبسایت علی بابا، پولدارترین مرد چین

جک ما، مدیر وبسایت علی‌بابا و پولدارترین مرد در کشور چین هست. ایشون طی مصاحبه چندی پیشش گفت که مسئولیت و شهرتی که بعد از پولداریش براش اومده «درد بزرگی» براش هست و از این موضوع اصلا خوشحال نیست.


پولدارترین مرد چین بخاطر اینکه وقتی در خیابون مردم دورش جمع میشن احساس خوبی نداره، چون فکر میکنه که این تجمع بخاطر پولشه، نه بخاطر خودش. جک ما همینطور گفته که هیچوقت فکر نمیکرد که اینقدر بتونه پولدار بشه و از اولین روز شروع کارش، قصدش فقط تبدیل شدن به یک تاجر مورد احترام بود.


ایشون همینطور گفته که به دنبال راهی برای صرف کردن ثرمایه بی انتهاش و برگردوندنش به جامعه هست. (منبع)





انجیل شیطان، کتابی که با کمک شیطان نوشته شد

انجیل شیطان، کتابی که توسط یک کشیش و با کمک شیطان در طول یک شب نوشته شد

کتابی رو که میبینید، بخاطر تصاویر شیطان که داخلش کشیده شده، مشهوره به انجیل شیطان. این کتاب در زبان لاتین - نوشته قرن 13 بعد از میلاد - با پوست بیشتر از 160 حیوان ساخته شده و برای حملش دو نفر رو لازم داره.


طبق افسانه ها، انجیل شیطان رو یک کشیش که به اعدام محکوم شده بود، در عرض یک شب و با کمک شیطان نوشته. گفته میشه تمامی تصاویر شیطان این کتاب رو هم خود شیطان کشیده.


بر طبق تخمین کارشناسا، برای نوشتن کتابی با این حجم، لازمه به مدت 5 سال یکسره روش کار بشه. بعضی دیگه هم

25 سال رو برای نوشتن این چنین کتاب قطوری کافی میدونن. اینکه یک نفر چطور در طول یک شب، با مهارتی این کتاب رو نوشته که بعد از قرن ها هم این کتاب همچنان واضح و شفاف با محتواش در دسترس هست، کسی هنوز متوجه نشده.


انجیل شیطان در کتابخونه ملی استوکهلم نگهداری میشه. میتونید از اینجا نگاش کنید. (منبع)





خنده‌دار ترین علل برای ارتکاب قتل

خنده دار ترین علل برای ارتکاب قتل و کشتن انسان ها: بلیط کنسرت

قتل بخاطر بلیط کنسرت آوریل لوین
در سال 2012، مردی اهل شیکاگو بخاطر بلیط کنسرت موسیقی آوریل لوین، مادر خودشو کشت.

ظاهرر مادر «رابرت لیونز»، این مرد 39 ساله، مخالف خرید بود و سر همین بحثی شکل میگیره و رابرت هم با یه بطری، دو مرتبه به سر مادرش ضره میزنه که منجر به مرگش میشه. اما ماجرا تموم نمیشه و وقتی مادره میوفته زمین، رابرت با چاقو هم بهش ضرباتی میزنه و سر آخر هم روی جنازه مواد شیمیایی میریزه و از صحنه فرار میکنه.


این قاتل به 40 سال زندان محکوم شده. (منبع)



  ادامه مطلب ...

بدترین پدربزرگ های جهان

بدترین پدربزرگ های جهان - شمنجه نوه

بچه ها معمولن بیرون رفتن با پدربزرگشونو دوست دارن. اما نه اگه پدربزرگتون «کریستوفر الن کارلوس» باشه.


کارلوس وقتی دید سه تا از نوه هاش که 8، 9 و 12 ساله هستن کمی اضافه وزن دارن، تصمیم گرفت کاری بکنه و همشونو به کوهنوردی برد. اما کوهنوردی شکنجه. در طول مسیر این پدر بزرگ نوه هاشو به زور و کتک مجبور به دویدن کرذ و آب خوردن کمی هم بهشون میداد. تا جایی که یکی از نوه هاش به حالت تعوع دراومد.
ظاهرا یه کوهنوردی که در اطراف بود ماجرارو میبینه و این شد که کریستوفر کارلوس بازداشت میشه. در دادگاه نوه هاش بر علیهش حرف میزنن و در نهایت به 27 ماه زندان محکوم میشه. (منبع)



  ادامه مطلب ...

جذاب‌ترین مجرمین

جذاب ترین مجرمان

بیاید لیست رو با جذاب‌ترینشون شروع کنیم! انجلا کوتس. مدلی 22 ساله که به عنوان «زیبای هفته» در یکی از مجلات هم انتخاب شده بود. اما بر خلاف ظاهرش، روان بسیار پریشانی داره. ایشون بخاطر رفتار آشوبگرایانه در ایالت جورجیا، توسط پلیس دستگیر شد.

از زمانی که عکسش توسط پلیس منتشر شد، ده‌ها کاربر ازش استقبال کردن و حتی تمایل خودشونو برای پرداخت وثیقه آزادیش هم اعلام کردن. (منبع)


 

ادامه مطلب ...