منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

پدری که برای دخترش امپراطوری تشکیل داد

تشکیل حکومت امپراطوری

پدری وقتی  دختر 6 سالش ازش درخواست کرد که میتونه یه روزی پرنسس واقعی بشه یا نه، نتونست دل دختر کوچولوشو بشکنه و در نهایت برای اینکه واقعا یه روزی دخترشو پرنسس کنه، رفت و امپراطوری خودش رو تشکیل داد.

جرمیا هیتن، ساکن ایالت ویرجینا، برای رسوندن دخترش به این آرزو، بعد از چندین ماه جستجو موفق میشه یه منطقه بدون مالک در آفریقا پیدا کنه. این منطقه دارای مرز مشترک با مصر و سودان هست و ازقضا هردوی این کشورها هم ادعای مالکیتش رو دارن، ولی تا الان کاملا بدون صاحب مونده. جرمی در اولین قدم، با هماهنگی با مسئولان مصری، وارد منطقه میشه و پرچمی که بچه هاش طراحی کرده بودن رو قرار میده تا هیچ کس دیگه ای نتونه مالکش بشه. حالا قراره با اتحادیه آفریقا هم صحبت هایی بکنه تا امپراطوریش رو به رسمیت بشناسن.
 
ادامه مطلب ...

تصاویر واقعی قبل از رخ دادن فجایع غم‌انگیز

عکس های واقعی پیش از وقوع حوادث

در 15 اوت ۱۹۹۸، انفجار خودروی بمبگذاری شده در ایرلند، باعث کشته شده 29 نفر و زخمی شدن حدود 200 نفر دیگه شد. این عملیات بمبگذاری توسط گروهی تحت عنوان ارتش جمهوری خواهان واقعی ایرلندی صورت گرفت که در این کشور به عنوان یک گروه تروریستی شناخته میشه.

دوربینی که حاوی تصویر بالا بود، از زیر کوهی از سنگ و خاک بیرون اورده شده و چند لحظه پیش از انفجار بمب و لبخندهای شاید پایانی گروهی از انسان هارو نشون میده.


ادامه مطلب ...

دفتری که اشکتون رو در میاره

گریه
اخیرا کمپانی‌ای به نام مگنوس فرس، شروع به تولید دفترهایی کرده که به محض باز شدنش، اشک از چشماتون جاری میشه. گفته میشه این دفتر حس جدیدی برای افرادی هست که دست به قلمشون خوبه.

در ورق های این دفتر ظارها از ترکیبات آلیل پروپیل استفاده شده که دقیقا شبیهش در پیاز وجود داره!

5 شغلی که شاید ندونید، ولی وجود دارن



تو ایران هر فارق التحصیل دانشگاه انتظار داره حداقل سمت ریاست شعبه بانک رو بهش بدن (خودم از این گروهم) ولی در جاهای دیگه اینطور نیست.
جمی فاکس - 22 ساله - فارق التحصیل رشته موسیقی و انگلیسی هست. بعد از فارق التحصیلی به عنوان مترسک شروع به کار کرده! رئیس این عاقا! هفته ای بهش 250پوند میده تا بیاد و تو مزرعش با وسایل موسیقی آهنگ بزنه. تو این مزرعه ظاهرها مترسکت های معمولی دیگه واسه پرنده ها ترسی ندارن.

 
ادامه مطلب ...