منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

جدیدترین بازی شانس به سبک رولت روسی

بازی جدید روس ها

روس ها کلا آدمای عجیبی هستن. سرگرمیاشون، اتوبوساشون، عکس گرفتناشون، خیابوناشون و حتی بازیاشون با بقیه جهان فرق داره!

با رولت روسی فکر کنم آشنا باشین. در بازی رولت روسی، داخل یه اسلحه که جای 7تا فشنگ داره، فقط یدونه فشنگ میزارن و اونو روی سر خودشون هدف میگیرن و شلیک میکنن. یا شانسی اون یدونه فشنگ میاد و طرف میمیره، یا اینکه اون ۶تا خشاب خالی میاد و زنده میمونه و رقیبش باید این کارو بکنه.


حالا اما این روس ها در تکاملی عجیب، همین کار رو با اسلحه هایی میکنن که شوک الکتریکی 10.000 ولتی وارد میکنه. کار این بازی هم مثل همون قبلیه هست، با این تفاوت که بجای گلوله، در این اسلحه از نوعی شارژر تولید برق استفاده میشه و اگه شانسی، اون خشابی که شارژر داره بیاد، 10 هزار ولت برق طرف رو میگیره.


البته این بازی نسبت به رولت روسی کمی امن تر هست. چون کسی رو نمیکشه. فقط شوک خیلی قوی ای وارد میشه. در حالی که در رولت روسی، با فشنگ واقعی، بازی بین مرگ و زندگی بود.




عجیب ترین ویدئوی تاریخ یوتیوب

فیلم عجیب در یوتیوب

چند وقتی هست شخصی به اسم بنجامین بنت، ویدئوهایی رو در یوتیوب آپلو.د میکنه که مشهور شده به عجیب ترین ویدئوهای یوتیوب.


بنت که از سال ۲۰۱۳ عضو یوتیوب شده، در ویدئوهای ارسالی خودش، نه حرف میزنه و نه کاری میکنه! فقط جلوی دوربین برای ساعت ها میشینه و لبخند میزنه. همین! در اوایل شبکه بنت طرفدار زیادی نداشت. اما حدودا بعد از اینکه بیست و پنجمین فیلم خودشو به شکل زنده پخش کرد مورد توجه قرار گرفت. خیلی ها اعتقاد داشتن که این کار یه نوع کار هنریه. بعضیای دیگه میگفتن مدیتیشن داره انجام میده و خیلی شایعات دیگه.


اما در نهایت یه وب سایت موفق به مصاحبه با این مرد میشه و وقتی هدفش رو از انجام این کاها میپرسه بنت اینطور میگه که: «نمیدونم. اینا چیزیه که اینترنت کم داشت. ظاهرا لازم بود که این کارا هم انجام بشه و هیچ کس دیگه ای نمیخواست این کارو بکنه» (منبع)





اشتراک فایل با جایگذاری فلش مموری در دیوار

روش جدید به اشتراک گذاری فایل ها با نصب فلش مموری در دیوار

«آرام بارتول» هنرمند آلمانی یکی از جدیدترین سبک های به اشتراک گذاری فایل هارو معرفی کرد؛ با جایگذاری یه فلش مموری (Flash Memory) در هر سوراخ دیواری که دیدید!


در این روش که یکی از روش های به اشتراک گذاری فایل ها به روش ناشناس هم هست، هر شخصی که تمایل داشت میتونه لپتاپ یا گوشی خودشو به هرکدوم از این فلش های داخل دیوار وصل کنه و فایلی از داخلش برداره یا یه فایل رو برای دیگران داخل فلش قرار بده. (منبع)


اسم این پروژه دد دراپس (Dead Drops) هست و بر اساس نقشه ی موجود در سایت، ظاهرا در ایران هم شخصی اومده و یه فلشی رو جایگذاری کرده در تهران.





تنبیه کودک با اصلاح موی سر

تنبیه کودکان بی ادب با اصلاح موی سر به سبک بزرگسالان

آرایشگری در آتلانتا برای تنبیه بچه هایی که رفتار زشت داشته باشن، موهاشونو به سبک افراد بزرگ سال کوتاه میکنه!


اسم این آرایشگر فردریک هست. ایشون وقتی اولین بار موی پسر 12 ساله خودشو به این سبک کوتاه کرد فهمید که در این مورد استعداد داره و شروع به تبلیغ و جذب مشتری کرد. ظاهرا بیشتر مشتریاش هم از این کار استقبال کردن.


روش اصلاح موی بچه های بی ادب به این صورته که فقط موی بالای سر رو کوتاه میکنه و موی اطراف رو باقی میزاره. چیزی به حالت کچلی که در مردهای بزرگ سال اتفاق می افته.





نخندیدن به مدت 40 سال برای زیبایی پوست

نخندیدن برای جلوگیری از چین و چروک صورت

چند وقت پیش با رفتن به سراغ زنان ژاپنی، راز زیباییشونو بررسی کردیم. در ادامه معرفی راز های زیبایی، امروز به سراغ زنی میریم که روش عجیبی رو در پیش گرفته. نخندیدن!


این زن 50 ساله که اسمش «تس کریستین» هست مدعی هست که به مدت 40 ساله که حتی لبخند هم نزده و این کارو فقط برای این انجام داده تا پوست صورتش علامت بر نداره و زیبا بمونه. البته ظاهرا موفقیت آمیز هم بوده.


تس کریستین اولین زنی نیست که این روش رو در پیش گرفته. کیم کارداشیان هم برای مدتی این کارو انجام میداد و این کار به تایید چند پزشک هم رسیده که خنده یکی از علل ایجاد چین و چروک روی صورت هست.




کارهایی که میشه در مرز دو کشور انجام داد

کارهایی که در مرزهای بین المللی میشه انجام داد

بازی والیبال در مرز آمریکا و مکزیک

ساکنین شهر ناکو در ایالت آریزونا هرساله با مردم شهر ناکو در مکزیک مسابقه والیبال در مرز آمریکا و مکزیک برگزار میکنن.


این دو شهر در گذشته یکی بودن، ولی بعدها حصاری به اسم مرز این شهر رو به دو نیمه تقسیم کرد؛ ولی اسم این دو شهر همچنان یکسان باقی موند. (منبع)


  ادامه مطلب ...

شدت سردی هوا در سیبری

یخ زدن خیابان در سیبری

در یکی از شهرهای سیبری، یه لوله آب شهر میترکه و آب روی سطح خیابون جاری میشه. همون شب، بخاطر اینکه دمای هوا به زیر 40 درجه سانتی گراد رسیده بود، همه آب ها یخ میبنده. عکسایی که میبینید منظره ای هست که صبح روز بعد شهروندای سیبریایی وقتی از در خونشون اومدن بیرون باهاش روبه رو شدن.


  ادامه مطلب ...

کوتاه ترین ازدواج های تاریخ

کوتاه ترین ازدواج های تاریخ : طلاق عروس بخاطر تنوستن در گفتن نه

سال 2012 بود که مردی اهل امارات، زن خودشو چند ثانیه بعد از ازدواج طلاق داد.

این مرد دقیقا بعد از اینکه در اتاق دادگاه ازدواج صورت گرفت، از اتاق خارج میشه و میره یه اتاق دیگه دادگاه و زنش رو طلاق میده.


ظاهرا پدر عروس شرط گذاشته بود که دخترش بعد از ازدواج باید به سر کارش بره. عروس هم روی این ماجرا پافشاری میکرد. اما چون داماد خجالتش میگرفت بگه نه، تصمیم گرفت این کارو بکنه که نیازی به نه گفتن نداره. (منبع)


  ادامه مطلب ...