منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

رستورانی مخصوص افراد تنبل

رستورانی در بریتانیا تصمیم به اجرای طرحی متفاوت گرفت تا به افرادی که آشپزی بلد نیستن کمک کنه. این رستوران به مشتری هاش ظرف های غذا رو هم میده!!


فرض کنید شما مهمون دارید ولی آشپزی بلد نیستید؛ با یک تماس تلفنی به این رستوران، غذای شما توسط حرفه ای ترین آشپز ها حاضر میشه و اگه فقط 8 دلار بیشتر حاضر باشید پرداخت کنید، این غذا به همراه ظرف هایی که غذا در اون پخته و آماده شد به درب خونه ی شما ارسال میشه.

اونوقت میتونید وانمود کنید که همشو خودتون درست کردید.

طلاق بعد از 115 سال زندگی مشترک

طلاق

امروز در یاهو خبری ناراحت کننده خوندم.

2 لاکپشت در باغ وحشی در استرالیا که بیشتر از 115 سال با هم زندگی کردن دیکه قصد دارن از هم طلاق بگیرن! ماجرا هم اینه که بیبی (لاکپشت ماده) جدیدا شروع به زدن پالدی (شوهرش) کرده.


کارشناسای باغ وحش شروع به پیاده سازی انواع و اقسام روش ها، اعم از بازی، خوراک و حتی مشاوره ی خانوادگی کردند، ولی ظاهرا تصمیم بیبی طلاق هست و بس.


این دو لاکپشت که بیشتر از یک قرن در کنار هم زندگی کردن، فعلا با تصمیم مسئولای باغ وحش در مکان های جداگانه نگهداری میشن تا تصمیم نهایی رو در روزهای آینده بگیرن.

مسابقه ی گذاشتن دست روی خودرو در چین

در چین مسابقه ای برگزار شده بود که در اون اشخاص میبایست دست خودشون رو روی ماشین بزارن. هرکس که مدت بیشتری این کار رو بکنه برنده بود که در نهایت جوونی 27 ساله برنده ی این مسابقه شد.

مسابقه ی آسونی باید باشه، نه؟؟ ولی تصاویر رو ببینید نظرتون عوض میشه.

ادامه مطلب ...

آیا میدونید..؟؟؟ (قسمت دوم)

آیا میدونستید؟

طبق تحقیقات دانشگاه آکسفورد ثابت شده که وقتی شما عاشق شخصی بشید، 2تا از نزدیک ترین دوستاتون رو از دست میدید!

ادامه مطلب ...