منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

بهترین عکس های سلفی سال 2014

بهترین عکس های سلفی سال 2014

وقتی این عکسه تو اینترنت پخش شده بود همه فک کردن دروغه، ولی بعد مشخص شد واقعیه. ظاهرا شخصی داشته سلفی میگرفته یهو یه قطار هم از اونجا داشت رد میشد.

  ادامه مطلب ...

معاهده جاسوسی قانونی از همدیگه

معاهده آسمان های باز
عکس اول هواپیمای جاسوسی آمریکا، عکس دوم توپولوف جاسوسی روسیه

هفته قبل، یه هواپیمای جاسوسی روسیه بالای مراکز نظامی حساس ایالت نوادا و کالیفرنیا پرواز کرد و مشغول جاسوسی از این مراکز بود. این هواپیما حامل چندین افسر نظامی بودن که به دنبال اطلاعات باارزش نظامی از طرف آمریکایی بودن. جالبه که مبداء پروازی این هواپیما، فرودگاهی در ایالت کالیفرنیا بود و گروه کوچیکی از افسران نیروی هوایی آمریکا از این پرواز آگاهی کامل داشتن.


شاید به نظرتون عجیب بیاد و بیشتر شبیه فیلما باشه، ولی طبق «معاهده آسمان های باز» این کار قانونا برای کشورهای امضا کننده پیمان امکان پذیره.

  ادامه مطلب ...

جزیره میمون‌ها، محل زندگی میمون‌های بازنشسته

جزیره میمون ها

یه سری فیلم هست به اسم Planet of the Apes. در این فیلم‌ها نزاع بین انسان ها و میمون هارو نشون میده که بر سر کنترل کردن منابع و زمین با همدیگه می‌جنگن. ژانر این فیلم علمی-تخیلی هست، ولی جالبه بدونید یه جزیره در دل جنگل‌های غرب آفریقا وجود داره که دقیقا همین وضعیت رو داره و مالکانش همه میمون‌های آزمایشگاهی هستن.


این میمون‌ها متعلق به موسسه تحقیقات بیوپزشکی لیبریا هست. این موسسه تحقیقاتی نقش مهمی در تولید درمان برای بیماری‌های مختلفی مثل هپاتیت در دهه 70 میلادی داشت که در نهایت بخاطر فشار گروه‌های حامی حقوق حیوانات کلا تعطیل شد. بعد از تعطیلی بود که میمون‌های آزمایشگاهی اونجارو به این جزیره منتقل کردن.


هرکدوم از این میمون‌ها در نوع خودشون یه قهرمان هستن. روی اینها انواع آزمایشات پزشکی انجام شده و به انواع بیماری‌ها مبتلا شدن، اما در آخر از همه اونا زنده خارج بشن.


در این جزیره بیش از 60 میمون زندگی میکنن که اجازه نزدیک شدن کسی به ساحل رو، جز کسایی که بشناسن، نمیدن.





رازهای جذاب شدن برای جنس مخالف از نظر علم

رازهای علمی جذاب شدن برای دخترها و پسرها

بعضی آدما هستن (مثل خودم) بهشون میگن آدم ساینتیفیک. یعنی هرچی علم تایید کنه از نظر اونا هم قبوله. این مطلب از اون مدل مطلباس که معمولن آدمای ساینتفیک بیشتر دوست دارن: روش های جذب کرد جنس مخالف، بر اساس یافته های علمی.

 

ادامه مطلب ...

جذب مردم به کلیسا با کمک مک دونالدز

طرح ساخت رستوران مک دونالدز در کلیسا برای جذب مردم

شرکتی که کارش در حوزه طراحی کلیسا هست طرحی رو ارائه داده تا به واسطه اون بشه شعبه هایی از رستوران مک دونالدز رو داخل کلیساها تاسیس کنن.

اسم این طرح «پروژه مک‌مس» هست و ظاهرا قراره باعث بشه افراد بیشتری، حداقل بخاطر غذاهای مک دونالدز هم که شده، به کلیسا بیان. (منبع)


البته پیش‌تر مورد عجیب تری هم موجود بود. پخش آهنگ های دیسکو در کلیسا برای جذب جوونا در سوئد.




چیزایی که در مورد آدامس نمیدونستید!

چیزهایی که در مورد آدامس نمیدوسنید: پنتاگون در حال تولید آدامس رزمی

پنتاگون، در حال کار روی ساخت نوعی آدامس هست که مخصوص نظامی های در حال خدمت قراره ساخته بشه.


این آدامس کشنده باکتری های حامل بیماری هست و میتونه از بیمار شدن سربازها جلوگیری کنه. همینطور موادی که داخل این آدامس بکار رفته، ساختار دندان هارو بقدری قوی و مستحکم میکنه که دندان نه به این سادگی ها خراب میشه و نه نیازی به دندانپزشک پیدا میکنه. (منبع)


  ادامه مطلب ...

قصابی مخصوص گیاه‌خواران

تاسیس قصابی مخصوص گیاه خواران با ارائه گوشت مصنوعی

شاید به نظرتون عجیب بیاد، ولی به زودی قصابی‌ای قراره تاسیس بشه که گوشت های مخصوصی برای گیاه‌خواران داره. گوشت هایی که گوشت نیستن، ولی در عین حال، گوشت هستن!


ماجرا از این قراره که دو نفر گیاه‌خوار قصد دارن قصابی و رستورانی بزنن که گیاه‌خواران داخلش بتونن طیف مختلفی از غذاهارو بخورن که یکی از اونا گوشت هست. گوشت های این قصابی از مواد مختلفی و با الهام از فرهنگ های مختلف در گوشه و کنار جهان ساخته شده و طعم، ساختار و حتی شکلی شبیه به گوشت قرمز واقعی داره، ولی شامل مضرات گوشت قرمز نمیشه.


ظاهرا این گوشت مصنوعی کاملا از مواد مختلف گیاهی ساخته شده.





خوردن نوشابه برای نشون دادن مضر بودنش

نتیجه خوردن روزی 10 نوشابه، به مدت تنها 30 روز

شخصی که در تصویر میبینید، برای اینکه نشون بده خوردن نوشابه چقدر برای بدن مضر هست، تصمیم گرفت روزی 10تا نوشابه بخوره تا اثراتشو به همه نشون بده. بعد 30 روز حال و روزش اینشکلی شد.


«جورج پریر» که قبل از انجام این کار، ورزشکار بود و ساختار بدنی مناسبی داشت، بعد از خوردن 10 نوشابه در هر روز به مدت 3 ماه، نه تنها ساختار بدنی خودشو از دست داد و چاق شد، بلکه گرفتار فشار خون بالا هم شده.


این مرد که پدر دو فرزند هم هست، هدف کارشو آگاه کردن مردم نسبت به مضرات نوشباه عنوان کرده. به اعتقاد جورج، نه تنها کودکان، بلکه بزرگسالان هم نباید نه نوشابه و نه حتی آب‌میوه‌های به ظاهر طبیعی رو مصرف کنن. چون تمامی این نوشیدنی ها حاوی شکر هست که بدن ما، به این مقدار بهش نیاز نداره و تنها چیزی که عاید مصرف کننده میشه، مضراتش هست.



وب سایت جورج هم در خصوص این حرکتش و مضرات نوشیدنی های شکر دار موجوده: www.10CokesADay.com