منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

تست اینترنتی فایروال شما

همه ماها ادعای اینو داریم که رو سیستممون فلان آنتی ویروس یا اونیکی فایروال نصب هست، ولی هیچکدوممون به این دقت نمیکنیم که آیا واقعا این نرم افزارها امنیت برای ما تامین میکنن یا نه.

این مطلب خارج از این بحث ماست ولی اگه به صورت کلی بخوام بگم باید عرض کنم: تمامی نرم افزارهای امنیتی موجود در بازار ایران که به صورت کاملا تقلبی عرضه میشن نه تنها هیچ امنیتی ایجاد نمیکنن، بلکه سیستم شما رو گاها با آمارهای دروغین به خطر هم میندازن.


خب... اینبار یه سایت معرفی میکنم که متعلق به شرکت امنیتی مک آفی هست....

در این سایت شما میتونید با فشار دادن یک دکمه کاری کنید که یک سری حملات به کامپیوتر شما صورت بگیره تا مقاومت فایروال شما در برابر حملات هکرها مشخص بشه.

توجه کنید که این حملات هیچکدوم خطرناک نیستن و فقط برای آزمایش فایروال شما طراحی شدن.


آدرس:www.hackerwatch.org/probe 


آمار کامل اسم شما!!!

امروز یه سایت باحال معرفی میکنم....

شما باید به این سایت اسمتونو بدید و تمومی اطلاعات اسمتون رو ببینید. مثلا میتونید متوجه بشید که اسم شما چقدر مشهوره و چند نفر هم اسم شما هستن!!
درضمن این سایت میتونه اسم شما رو به زبان اشاره، کد مورس و خط بریل ترجمه کنه!!!
اگه یکم سایت رو بگردید متوجه میشید که سمت راست سایت از شما تاریخ تولدتونو میپرسه، حتما تاریخ تولد خودتونو وارد کنید و ببینید برای اینکه شما متولد بشید چقدر طول کشیده!
امیدوارم لذت ببرید.
آدرس سایت:  www.pokemyname.com

منبع:

وبلاگ دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر



شناسایی افراد در اینترنت با کمک IP

همینطور که میدونید هر کامپیوتر در دنیای اینترنت یک IP منحصر به فرد داره و با کمک این IP شما میتونید اطلاعاتی در مورد فرد مورد نظرتون بدست بیارید.... مثلا شهر یا کشور کسی که توش زندگی میکنه، نحوه اتصال اون شخص به اینترنت و ...


ولی چطوری شناسایی کنیم؟؟؟
خب... برای این کار در ابتدا شما نیاز دارید تا IP فردی رو که میخواید در موردش بدونید رو پیدا کنید.... صاحبان وبلاگ یا وبسایت به راحتی از بخش نظرات، میتونن IP افراد نظر دهنده خودشونو پیدا کنن و دوستان دیگه معمولا نمیتونن IP افراد عادی رو پیدا کنن.


به هر حال... اگه شما IP هرکسی رو تونستید در بیارید کافیه به سایت www.IP2Location.com برید و در سمت راستی صفحه و در قسمت Live Product Demo میتونید IP مورد نظر خودتونو وارد کنید و دکمه Find Location رو بزنید... کار تمومه! تمامی اطلاعات طرف براتون نشون داده میشه!
البته اینجور سایت ها زیاد هستن که من فقط یکیشونو معرفی کردم!

نکته:
اگه IP هیچکیو ندارید و نمیتونید پیدا کنید خو برای تست این مطلب میتونید IP خودتونو تست کنید!


برای پیدا کردن IP خودتون، کافیه اول به اینترنت وصل بشید و بعد از منوی Start روی Run کلیک کنید و بعد عبارت cmd رو تایپ کنید. خط فرمان سیاه رنگی براتون باز میشه که شما باید عبارت ipconfig رو تایپ کنید و Enter رو بزنید... یه چند خطی براتون نوشته میشه که اگه دقت کنید یکیش IP Address هست.... روبه روی همین عبارت آدرس IP شما نوشته شده.


بلاگر به طور کامل مسدود شد!


متاسفانه این پست حذف شده!