منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

جدیدترین بازی شانس به سبک رولت روسی

بازی جدید روس ها

روس ها کلا آدمای عجیبی هستن. سرگرمیاشون، اتوبوساشون، عکس گرفتناشون، خیابوناشون و حتی بازیاشون با بقیه جهان فرق داره!

با رولت روسی فکر کنم آشنا باشین. در بازی رولت روسی، داخل یه اسلحه که جای 7تا فشنگ داره، فقط یدونه فشنگ میزارن و اونو روی سر خودشون هدف میگیرن و شلیک میکنن. یا شانسی اون یدونه فشنگ میاد و طرف میمیره، یا اینکه اون ۶تا خشاب خالی میاد و زنده میمونه و رقیبش باید این کارو بکنه.


حالا اما این روس ها در تکاملی عجیب، همین کار رو با اسلحه هایی میکنن که شوک الکتریکی 10.000 ولتی وارد میکنه. کار این بازی هم مثل همون قبلیه هست، با این تفاوت که بجای گلوله، در این اسلحه از نوعی شارژر تولید برق استفاده میشه و اگه شانسی، اون خشابی که شارژر داره بیاد، 10 هزار ولت برق طرف رو میگیره.


البته این بازی نسبت به رولت روسی کمی امن تر هست. چون کسی رو نمیکشه. فقط شوک خیلی قوی ای وارد میشه. در حالی که در رولت روسی، با فشنگ واقعی، بازی بین مرگ و زندگی بود.




نظرات 6 + ارسال نظر
شایسته پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 13:53

یه فیلم مسخرم در این مورد دیدم کل فیلم داشتن همین کارو با هم میکردن.اه مسخره ها -_-

به به به به. ببین کی اومده
روس هستن دیگه. از روسا دیگه چی انتظار داری؟

فیلم شکارچی گوزن؟ رابرت دنیرو؟

مامان عیسی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:26

سلام روز بخیر
نمیدونم ما را بخاطر دارید یا نه
بعد از مدتها سری به وبلاگ عیسی زدم و یادی از دوستان گذشته
امیدوارم خوب و خوش باشید

سلام بر شما. خوب هستید :)
مگه میشه یادم بره
وبلاگ عیسی مگه بازه؟ آخرین باری که من رفتم یه وبلاگ دیگه باز شده بود. فک کردم حذف کردید یکی دیگه با آدرس شما رفته وبلاگ شاخته

..مارال.. سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:41 http://ciao-vita.blogfa.com

وای شما کجایین ایاااااااا

مهرداد اینجا
مهرداد اونجا
مهرداد همه جا

.مـــــــارال.. جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:08

من هستمممم اما شما دیگه مطلب نمیذاری انگار

عاها از نظر مطلب آره. بازنشسته شدم راستش
ولی کلا هستم و پرجم هم بالاس

پرچم دوست قدیمیه من در چه وضعیته؟؟؟؟؟

..مارال.. پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:23 http://ciao-vita.blogfa.com

منم مثل شما روحم هست فقط

شما هم پس مثل من روح شدی
از این ارواح که مردمو میترسونن شب به خوابشون میان

یادمه یبار ازت پرسیده بودم ولی خب، کلا من حافظم ضعیفه زود فراموش میکنم :|
اسم وبلاگت «سیاو ویتا» یعنی چی؟؟؟

..مارال.. دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:37 http://ciao-vita.blogfa.com

ciکنار هم صدای چ میدن چا اول ویتا

خب شما که هستین به مطلب نویسی ادامه بدین

دروغ چرا، حقیقتش رو بگم، حوصله ندارم دیگه.
وقتشو دارم... این روزا تنها چیزی که دارم وقته اما چندبار سعی کردم برگردم ولی نشد...

--------------
خدا بگم چیکارت کنه. عجیب وسوسه شدم برگردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد