منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

طلاق بعد از 115 سال زندگی مشترک

طلاق

امروز در یاهو خبری ناراحت کننده خوندم.

2 لاکپشت در باغ وحشی در استرالیا که بیشتر از 115 سال با هم زندگی کردن دیکه قصد دارن از هم طلاق بگیرن! ماجرا هم اینه که بیبی (لاکپشت ماده) جدیدا شروع به زدن پالدی (شوهرش) کرده.


کارشناسای باغ وحش شروع به پیاده سازی انواع و اقسام روش ها، اعم از بازی، خوراک و حتی مشاوره ی خانوادگی کردند، ولی ظاهرا تصمیم بیبی طلاق هست و بس.


این دو لاکپشت که بیشتر از یک قرن در کنار هم زندگی کردن، فعلا با تصمیم مسئولای باغ وحش در مکان های جداگانه نگهداری میشن تا تصمیم نهایی رو در روزهای آینده بگیرن.

نظرات 9 + ارسال نظر
فرزاد چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:17 http://jalebtarinha.blogsky.com/

اونا هم طلاق دارن

احتمالا باید داشته باشن

محبوب چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:46

آخیییییییییییییییی
الهییییییییییییییی
اینا لاک پشتن یا لولو؟؟ صد و پانزده سال؟ آقا یه ماشااللهی یه اسفندی یه چیزی. چش نخورن یه وقتی نه دیگه فایده نداره. تازه زنه تا حالا هم صبر کرده طلاق نگرفته خیلی صبور بوده. آخر عمری حداقل بزارین آرامش داشته باشه بنده خدا

+مهردادی تو چشم من نیگا ینی من درخت ازگیل خونه خودمون و نمیشناسم؟ الان ازگیلاش تموم شده ولی واسه رفع ابهام اگه خواستی عکسای بیشتری ازش برات میزارم

تازه بعد 115 سال آرامش داشته باشن!!!؟

من با درخت های ازگیل و گوجه قرمز بزرگ شدم. یعنی نمیشناسمشون!

pink پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:58

بابا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 http://www.ourfamily.rzb.ir

عجب دوره و زمونه شده ها!! گمون کنم اینا دایم نشستن پای شبکه لاکپشت وان . اون اون شبکه یکی از اهدافش نابود کردنه خانواده های لاکپشتیه.
به نظرم مسوولین باغ وحش باید جند تا فیلم و برنامه شوک لاکپشتی توی رسانه ملی باغ وحشی پخش کنن تا درس عبرت بشه برای این زوج جوان.

آخه اینا اگه رسانه ی ملی میدیدن که موفق نمیشدن 115 سال عمر کنن!!
باید بگیم شبکه های نامناسب و قفل کنن.

محبوب پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09

عکس رو دیدم. تا حالا تو عمرم ازگیل این شکلی ندیده بودم. پس این تفاوت آب و هوا باعث شده فک کنی عکسی که من گذاشتم انبه هست. چون منم تا حالا تو عمرم ازگیل به شکلی که تو عکسش رو گذاشتی ندیده بودم!

آره دیگه. ماها اینجا ازگیلامون اینشکلی هستش
ولی واقعا برای شماها شبیه به انبه هست

ریحانه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 http://jojoha87.blogfa.com

عجب دنیایی شده ها!

دنیای نامردی ها

تــــرانه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:18 http://raze-gha3dak.blogsky.com

صدف جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:26

واقعا که چرا سر نمیزنی
اپم

دیروز وب نبودم
الان میام

ملیکا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 http://my-globe.persianblog.ir

سلام...
وبت عالیه...
موفق باشی..
دوس داشتی یه سر هم ب من بزن...

سلام
سپاسگذارم از شما
چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد