منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

خونه های روستایی زیبا

خونه های روستایی


خونه های روستایی


خونه های روستایی


خونه های روستایی


خونه های روستایی


خونه های روستایی


خونه های روستایی


خونه های روستایی


خونه های روستایی


خونه های روستایی


مطالب مرتبط:

روستایی که همه خونه هاش به رنگ آبی هست

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد کمیل یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 http://kumail.blogsky.com

اینجوری حال نمیده . از نزدیک حالش بیشتره

اون که صددرصد

فرزاد یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 http://jalebtarinha.blogsky.com/


آدم دوس داره تمام این دنیای اهنی رو ول کنه بره اینجور جاها زندگی کنه

Anna یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:41

سلام داداشی....وقتت بخیر....خوفی؟...
این جور جاها رو دوست دارم......حس خوبی به آدم می ده.....دارم از خستگی میمیرم....کمک....کمک....کمک....

سلام. مرسی
موافقم
تنبل دیگه خستگی هم کمک میخواد!

Anna یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:32

آره....چرا نمی خواد.....از دانشگاه اومدم دارم میمیرم.....فردا هم با یه استادی کلاس دارم که وقتی بچه های ترم بالای سایه شو میبینن فرار می کنن......منم شیطون...چیجوری می خوام دوام بیارم در برابر این تپه ستبر....کمک...کمک...کمک...

دنیا ببین چقدر تنبل شدن که وقتی از دانشگاه میان خسته میشن. مگه اونجا بیل باید بزنی؟؟

خب چرا باهاش درس برداشتی!!؟

آنا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:23 http://manui.blogsky.com

عکسای قشنگی بودن ولی مرداد اگه
دایال اپ بودم هیچ وقت به وبت نمیاومدم:دی
آخه امروز سرعتم پایین بود کلافه شدم تا عکسا رو دیدم

این روزها سرعت همه خوابیده!
معلوم نیست چیکار دارن میکنن با این سیم ها

Anna دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:26

سلام.....خوبی؟....
دانشگاه من گلشهر کرج.....خیلی سخت.....تازه این تنها استادیه که این درس داره.....از اون استادای تاپ .....داداشی دارم از خستگی میمیرم....باورت میشه تازه 10 دقیقه است که رسیدم خونه.....من آخر سر در راه علم پرپر میشم.....

سلام. مرسی
دانشگاه مارو میدیدی چی میگفتی!؟ وسط در و داهات!
تا ۵۰۰متر سمت چپ و راستش جنبنده ای نبودش! (البته یه کارگاه سنگ سازی بود)
پر از گاو و گوساله!!

استادهای تاپ معمولا گیر هم هستن

تا تو باشی درس نخونی...

ونوس شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 http://sadaf555.blogsky.com

چقدر دلم خواست

برای فرار از زندگی شهری دل همه اینارو میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد