منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

تصاویر منتخب هفته - 15 دی

عکس خنده دار جدید


عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

عکس خنده دار جدید

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:27 http://sadaf555.blogsky.com

خیلی خوب بود مهرداد جان با مامانم کلی خندیدیم


ممنون از نگاهاتون

مداد رنگی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:27 http://manui.blogsky.com

خوف بید!!!
فقط یه چیز...
به نظر من انتخاب تصویر اولت، واسه صفحه اول!!!
به نظر من میتونه بهتر از این باشه :)
منظورم از تصاویر ادامه مطلب یکی دیگه رو انتخاب کنی:)

من بسیار آدم سخت پسندی هستم و به این راحتیا هیچ کودومشون رو نمیتونم قبول کنم.
اگه دقت کرده باشی اکثرا عکس بچه ها رو اولش میزارم چون بچه هارو دوست دارم و راحت تر میتونم قبول کنم عکساشونو

همینطور باید به پارامترهای دیگه هم توجه کنی که مهمترینش حجم عکس هست. صفحه اول یکم حجمش رو پایین نگه میدارم همیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد