منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

تا حالا غذا خوردن لاکپشت رو دیدین؟

غذا خوردن لاک‍‍پشت


غذا خوردن لاک‍‍پشت


غذا خوردن لاک‍‍پشت


غذا خوردن لاک‍‍پشت


غذا خوردن لاک‍‍پشت


غذا خوردن لاک‍‍پشت


غذا خوردن لاک‍‍پشت

نظرات 18 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:29 http://www.blueboat.blogsky.com

ey jaaaaaaanam kheili nazee

خوشحالم خوشت اومد

شایسته جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:18 http://ajayeb0gharayeb.blogfa.com

لاک اون آخریه چه خوشگل بود

اتفاقا من احساس کردم جالب نیستش که گذاشتمش آخرین عکس

pink جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:21

اخییییییییییی

گل مریم شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:01

دومیه چقدر نازه

گل مریم شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:02

دومیه چقدر ناز بود

کلا قیافه لاک پشت ها زیاد خوب نیست

ونوس یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:20 http://sadaf555.blogsky.com

فکش خیلی قویه تا حالا گازت گرفته؟؟؟

فکر همین لاکپشتا؟؟؟
اینا که برگ رو زورکی میخورن!!!!

ونوس دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 http://sadaf555.blogsky.com

کلا همهء لاک پشت ها فک قوی دارند بهت ژیش نهاد نمی کنم امتحان کنی والا

تو خودت تست کردی؟؟

لاکی جون شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:11

من اون لاکپشته که داره تو عکس 4 توت فرنگی میخوره رو دارم از نوع گوش قرمزه یک سالشه ماهی میخوره آب بازی میکنه آفتاب میگیره توی تراریومه هنوز رنگش سبزه دوستش دارم

اسم لاکپشتتو نگفتی :))

لاکی جون یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:07

نژادش گوش قرمزه اسمشم ترتی خانومه

ترتی خانوم :))

منم یه گربه دارم اسمش جهانگیره

لاکی جون یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 21:33

قشنگه اسمش منم گربه میخوام داشته باشم ولی خواهرم میگه بیست سالت شد بگیر

هم گربه هم لاکپشت!!؟
بعد گربه لاکپشتو میخوره

لاکی جون یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:21

نه نمیخوره چون من دوستایی دارم که هم گربه و لاکپشت و سگ دارن اگه یادش بدی باهم کنار میان

پس ایشاا... بخری :))

ولی خب، چندتا حیوون مسئولیت بالایی میخواد :) وگرنه حیوون بیچاره شکنجه میشه. خصوصا گربه که آزادی عمل بیشتری به نسبت لاکپشت نیاز داره.

لاکی جون سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:30

من گربه های خیابونی زیادی تو حیاط داشتم نگهداریشونو میدونم حتی چند تا خودم بزرگ کردم ولی بزرگ شدن رفتن میخوام یدونه داشته باشم برا همیشه پیشم بمونه ول فکر نکنم لاکپشتم بزاره چون خیلی زور گویه یه ماهی باهاش نگه میدارم لاکپشتم کتکش میزنه و حتی از آب میپره بیرون انگشت منو گاز میگره

گربه ها کلا اینجورین. بزرگ میشن میرن دنبال سرنوشت خودشون.
لاکپشتت یعنی میپره بیرون و گاز میگیره گربه هارو؟؟؟؟؟ جدی؟؟؟؟؟؟

لاکی جون سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:29

آره گازش خیلی درد داره سر لاکپشتم اندازه نخوده قیافه فضولی داره ول وقتی میخواد گاز بگیره دیگه....

تا به حال نشنیده بودم لاکپشت حمله کنه یا گاز بگیره. دندون نداره عاخه!! لاکپشتت خیلی هجومیه پس

پس بجای گربه باید سگ بگیری که با لاکپشتت بجنگه :)

لاکی جون سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 21:43

نه سگ بد تره کلیپ دیدم سگ داره از یه بچه لاکپشت اندازه یک بند انگشت فرار میکنه

پس مه لاکپشتا اینجوری عصبی هستن! :|

لاکی جون پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:17

آره ولی بازم خیلی باحالن .... اگه خواستی دم عید میفروشن بهت توصیه میکنم یا برکه ای خزری بخری یا برکه ای اروپایی از گوش قرمز اروم ترن و گاز نمیگیرن اگه شرایط نگهداریشو خواستی بدونی از خودم بپرس

لاکپشت دوست ندارم
همون گربه خوبه و سگ هم دوست دارم :))

لاکی جون پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:18

راستی یه سوال در مورد سگ داشتم چون من یه لیست از حیوونای خونگی که میخوام اضافه کنم تشکیل دادم سگ هم یکی از او حیووناس ... چجور سگی بخرم زیاد بزرگ نشه..... یه چیز دیگه هم هست .... به نظرت خرگوش با سگ رفتار خوبی داره؟ من از مامانم اجازه گرفتم امسال عید خرگوش بخرم و بهم اجازه داد

والا من سگ نداشتم نمیدونم. ولی اگه بخوای میتونم از دوستام بپرسم. اونا بلدن.
عاخه یه مسئله ای هست و اونم اینه که میتونی به همه این حیوونا برسی؟ اینا وقت لازم دارن. مثل لاکپشت نیستن. همون خرگوش حتی.

لاکی جون پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:48

من به غیر از گربه یه لیست حیون میخوام .... امسال اجازه گرفتم خرگوش بخرم.... من پنج سالم بود یه خرگوش داشتم و یه لاکپشت خییییییییلی بی ریخت الان دیگه این «ژاد لاکپشتو تو ایران نمیفروشن اسم نژادش گاز تمساحی بود سیاه رنگ بود و هار بود (خیلی وحشی بود) تو یک سالی که داشتمش (وقتی خریدمش پنج سانت بود و یکسالش سشد بیست سانت شد ) بابام دادش فامیلمون هنوز نگهش میداره توی یک آکواریوم نزدیک دومتر خود لاکپشته الان خیلی بزرگه 60 یا 70 سانت غذا بهش موش میخرن میدن ) خرگوشمو گاز گرفت واسه این دادیمش رفت (من کوچیک بودم نمیدونستم خرگوشو کنارش گذاشتم پاشو گاز گرفت زخمی شد ) خرگوشمو هم فروختیم ومن الان دوباره میخوام خرگوش بخرم

کلا در امر نگهداری حیوانات سابقه داری
ولی جدن چرا به لاکپشت اینقدر علاقه داری؟؟ نه صدا داره... نه کار خاصی میکنه. حتی حرکت کردنشم محدوده. برام جای سواله.

باز دیدم بعضی از دوستام همستر دارن. ولی لاکپشت... کسی نشنیده بودم نگه داره.

لاکی جون جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:01

چه نژاد سگی دوست داری ... من که نژاد هاسکی و شیتزو و افغان هاوند رو دوست دارم

فقط ژرمن شپرد اونم طوری آموزشش میدم که کسی نزدیکشم نشه جز خودم

هاسکی میدونی که، شبا باید روی وان پر از یخ بخوابه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد