منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

موشی در تاسیسات اتمی و خطر آلودگی مردم


موشی آلوده به مواد رادیو اکتیو در آمریکا پیدا شد

اوایل این ماه گزارشی در آمریکا منتشر شد مبنی بر اینکه یک موش در تاسیسات هسته ای هنفرد در ایالت واشنگتن دیده شده.
گفته میشه این موش از مواد آلوده هسته ای خورده و نوشیده و در حال حاضر آلودگی به مواد رادیو اکتیوی داره و در صورتی که به بیرون راه پیدا کنه باعث آلودگی خیلی از مردم میشه.
جالبه بدونید که علاوه بر این موش آلوده، یه موش دیگه ای هم دقیقا در محلی که موش اول آلوده شد دیده شده!!!
اینکه این دوتا موش چطور وارد این تاسیسات هسته ای شدن کسی خبر نداره، تنها چیزی که همه میدونن اینه که یکی از این دوتا موش 100% به مواد رادیو اکتیو آلوده شده و امکان آلوده کردن کل شهر رو داره.

دولت آمریکا و مسئولین این نیروگاه برای به دام انداختن این دوتا موش بیشتر از 60 تله موش در اطراف محوطه قرار دادن...
تا این لحظه هیچ کدوم از این تله موش ها موفق به بدام انداختن هیچ موشی نشده و این دو موش هم تا این لحظه اصلا دیده نشدن دیگه!!!

منبع:
MSN UK News
نظرات 11 + ارسال نظر
خدا همین نزدیکی هاست جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:50 http://kumail.blogsky.com

وای چه وحشتناک

اما من تا جایی که می دونم این مواد رادیو اکتیو آدم زنده رو از پا در میاره چه برسه موشی که این مواد رو خورده

والا اگه در میاورد که دنبالشون نمیگشتن که!
احتمالا در نمیاره که این همه دنیال دوتا موش هستن دیگه!

ونوس جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:14 http://sadaf555.blogsky.com

سلام مهرداد جان
فکر کنم این موش ها جاسوس باشن جالب بود ولی یکم که نه زیاد تر آدم رو میترسونه!!!!

سلام.
احتمالا.... اومده بودن فرمول بدزدن.
ماهارو چرا... مردم واشنگتن باید بترسن دیگه...

الهه جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:55 http://dokhtarekord.blogsky.com/

سلام اول..

وا مهرداد جون این چه طرز برخورده عزیزم.. نگاه تو هر طرز فکری داری من باهات کاری ندارم و فقط میخونم ..تو با این کارت دلم رو شکستی بد جور

من یه جوری فکر میکنم توهم یه جور دیگه .. امیدوارم انقد بزرگ شده باشی که قهر نکنی.. تازه این مطلب واسه نیما بود اگه خواستی وبلاگ اونم نرو..تو دوست منی ببخشید اگه ژطرز فکرهامون بهم نمیخوره و باعث جدایی مون میشه.. ما همه انسان هستیم .. خلاصه موفق باشی .. وامیدوارم بیای پیشم بازم..

سلام.
عزیزم هر چیزی حد و مرزی داره...
قبول کن که حدو و مرزو رد کردی دیگه.... این همه موضوع رو ول کردی گیر دادی به خدا!!!!!!
حلا میگی تو وب کس دیگه بود... خو نوشتی یعنی مورد تایید شما هم هست!!
و بازم میگم... این دیگه طرز فکر نیست!
من یه دوست دارم از چین... این اصلا خدارو قبول نداره... ولی باور کن یک بار هم بر علیه خدا و دین کسی حرفی نزده!
باور کن تازه حمایتم کرده!!!!!

میام بازم... و امیدوارم شما هم این مدل نوشتنو دیگه بیخیال بشی...

آرزو شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:49

سلام مهرداد عزیز ازاینکه منو لینک کردین و از احوالات من جویا شده و به وبلاگم اومدین متشکرم وعلت تاخیراتم رو نوشتم برو بخون ونیز اینکه موش وحشتناک و چندش آوریه.

سلام.
چشم...
این که همون موشه نیست که... اون موشه فعلا دنبالشن پیداش کنن.
این یه موش بدبخت معمولی هستش

PAT شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:34 http://khaterat-9.blogsky.com

حقشونه این آمریکایی ها
وای نکنه از شانس من اوباما این مطلبو بخونه
مهرداد جان قول می دی آی پی مو به اوباما ندی؟

چرا حقشونه؟؟
حالا دولتشون کارایی میکنه... دال بر این نیست که همه آمریکایی ها زیر سوال برن که.
)از ادامه این تکه به علت سیاسی و خطری شدن خودداری میکنیم)

نه بابا... اوباما این طرفا نمیاد!
نه... اگه خواست یه آی پی اشتباه میدم دنبال نخود سیاه بره

نگاه شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:56

کلآ من با این پست های تو حال میکنم ،نمیدونم چرا؟؟
چه حالی میده موشه بره همه جا رو آلوده کنه ها
بازم مرسی

خودمم نمیدونم چرا این مدلی مینویسم
فیلم زیاد دیدی ها....

قربانتان

لا بلای برگ های زندگی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:46 http://www.ciao-vita.blogfa.com

ایوللل چه موشای با حالین

شما میگی باحالن... آمریکایی ها خودشونو دارن میکشن تا پیداشون کنن

نونوچه یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 http://nonoche.blogsky.com

مرسی مهرداد جان به خاطر حضور همیشه سبزتون
شرمنده از اینکه نتونستم بیام پیشتون

بابا عجب موشی!!!! می خواااااااااامش میشه با هاش موش دوونی کرد

خواهش میکنم...
فعلا که همه دنبالشن... پیدا بکننشم احتمالا میکشنش... آخه آلوده هست!!!!
عمرش فکر نکنم به موش دوونی برسه

دریچه یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:48 http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

چرا این موجود در عین کثیفی خوجله؟
اشکال نداره مرگ حقه بزارن این موشام زندگیشونو بکنن

خوجله؟؟ فکر کنم منظورت خوشگله!!
یعنی یه ملت بمیرن که دوتا موش زندگی بکنن!!!

نونوچه دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:47 http://nonoche.blogsky.com

لطفا پیداش کنید
اون مونتکمریه منه
هه هه هه هه ما نونوچه ستانی ها به موش میگیم مونتکمری!!!

آلوده هستا... بعد شما ها و همه اهل نونوچه ستان آلوده میشید!
مونتکمری!!!!!!!
من باید در مورد ادبیات نونوچه ستان تحقیقاتی بکنم!

دریچه دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:50 http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

توام باهوش شدیا منظورم دقیقا همین بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد