منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

بزرگترین شکلات خور دنیا!


دختر کره ای که بیش از 1.2 تن شکلات رو تنهایی خورد!

کیم دو یوان دختر 21 ساله کره ای مقام اول در خوردن شکلات رو داره!
شهرت این دختر از وقتی شروع شد که در برنامه ای زنده که از تلویزیون کره جنوبی پخش میشد حضور پیدا کرد و در اونجا این لقب رو بهش دادن.
شاید از بدن لاغرش نشه فهمید ولی به گفته خودش طی 6 سال گذشته ایشون بیش از 1.2 تن شکلات رو به تنهایی خورده!!!!!
راز موفقیت این خانم به گفته خودش اینه که شکلات رو با هر غذایی که خورده قاتی کرده و بعد خورده تا به این رکورد باور نکردنی دست پیدا کرده.


ODDECENTRAL

نظرات 6 + ارسال نظر
لا بلای برگهای زندگی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 http://ciao-vita.blofa.com

محمد کمیل یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 http://kumail.blogsky.com



به حق چیزای ندیده و نشنیده

مامان رهام یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:03

من نمی تونم شکلات بخورم
فقط یه دونه کوچولو


من بدون شکلات میمیرم

ستاره یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:10

من که از شکلات خوشم نمیاد تا بخورم سرم گیج میره


من کاملا برعکسم

ونوس دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:48

سلام مهرداد جان
میگم مگه شکلات خوردن هم رکد داره

سلام.
بابا این دورو زمونه همه چی رکورد داره!
الان آب خوردنم فکر کنم رکورد داشته باشه!!

دریچه پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:32 http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

ادم بیکار دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باز بیکار!!!!!!!!!!!!!
روی هرچی ادم بیکاره سفید کردن اینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد