منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

رکوردداران SMS!!


سریع ترین پیامک باز دنیا

سریعترین پیامک بار جهان
دختری که تو تصویر زیر میبینید 27 ساله هست و اهل بریتانیا و اسمش هم ملیسا تمپسون هست.
این دختر موفق شد جمله: the razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human رو تنها تو  25.94ثانیه بنویسه و ارسال کنه و رکورد سریعترین پیامک باز دنیا رو به بشکنه!


رکورد ارسال پیامک در یک ماه!
شخصی بخاطر ارسال 182.689 پیامک در عرض یک ماه موفق شد نام خود را در کتاب گینس ثبت کنه!
اگه بخوایم تعداد پیامک های این فرد رو حساب کنیم باید بگیم ایشون روزی تقریبا 6.100 پیامک که میشه 253 پیامک در هر ساعت!
و اگه دقیقتر بگیم میشه تقریبا 4.2 پیامک در هر دقیقه!
این آمار به ما میگه که این شخص در هر 14 ثانیه یه پیامک جدید ارسال میکنه که نشون میده تمام زندگی این شخص پیام بود.
البته ایشون قصد دارن امار خودشونو بشکنن و تعداد پیامکارو به 300.000 پیامک در هر ماه برسونه.


دختر نیکوکار
دختری به نام کارا نادانسته و با ارسال 200 پیامک که به منظور کمک به زلزله زنهای هایتی طراحی شده بود... بیش از 2.000 دلار به مردم هایتی کمک کرد!!!
در این طرح، هر پیامکی که ارسال میشد 10دلار به زلزله زده ها کمک میشد و پول روی فیش برای ارسال کننده پیامک ارسال میشد؛ این دختر از دنیا بی خبر بیشتر از 200 پیامک بدون اینکه بدونه باید پوشونو بده ارسال میکنه و ....
در تصویر زیر شما میتونید آخرین پیامک هایی که این دختر ارسال کرد و از قیمت پیامک ها شگفت زده شد رو ببینید.

تصویر پیامک ها


منبع:

ODDEE

نظرات 12 + ارسال نظر
PAT دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 http://khaterat-9.blogsky.com

سلام فک کنم اولین نفر باشم چون همین الان وبتو آپ کردی
این دختره انگشتاش درد نمی کرده؟

اولی نبودی... ولی شدی الان
چمدونم والا!!! انگشتاش آهنی هم باشه باید خورد میشد!

عکس های داغ داغ از بازیگران سینما دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 http://farsi1family.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
مطلب خوبی بود
منم تازه به روز کردم بیا ببین

xavi دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 http://tekitaka.blogfa.com

سلام خیلی جالب بود...
تو اولی : توی عکس زمانش رو ۲۵.۴۹ ثانیه نوشته؟!
در مورد دومی : یارو مایه دار بوده؟!
دونه ای ۱۰ تومن هم بزاریم می شه حدود ۱۸۲۶۸۹۰ تومن؟!

بابا حسابدار...
حساب همه چی رو داری همیشه؟؟؟؟

خدا همین نزدیکی هاست دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 http://kumail.blogsky.com

مگه اینها کارو زندگی ندارن

نه دیگه...
وقتی هر ۱۴ ثانیه یه sms بفرستی.. یعنی کار نداری دیگه!!!!

ونوس دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://sadaf555.blogsky.com

سلام مهرداد جان
بنازم به به قدرت این دست . ای بابا اینا حالشون خوب نیست دستت درد نکنه

سلام.
خوشحالم خوشت اومد

دریچه دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:20 http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

زیادی پول چه بلاهایی سر ادم میاره
دنیا پیشرفت میکنه هزینه ها کم شه اینا تو خرج کردن پول پیشرفت میکنن
خدایا کرمه تو شکر

پول کلا گرفتاریه...
کمیش یه گرفتاری... زیادیش یه نوع دیگه!!!

دریچه دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:26 http://www.bisheyeeshgh1.blogfa.com

یه چی بگم خوندیش دلت و بگیر بخند
من نظرات وبلاگت و تمام مدت داشتم اشتباه میزاشتم
حواسم نبود قسمت نظرات بالاست
حالا من اشتباه نظر میزارم تو نباید یه چی بگی

بابا من که تیتر پست هایی که نظر دادی رو نگاه نمیکردم که!
حالا خوبه دیگه... یادگاری میمونه... هروقت دلت گرفت بیا ببین بخند یاد ما هم بیوفت

الهه دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:49 http://dokhtarekord.blogsky.com

های مهرداد جون خوبی؟ مهمم نیست خوب باشی یا نه؟ شوخی کردم چطوری ؟ خوبی ؟ کیفت چاقه؟ حالت کوکه؟ من چرا احساس میکنم تو به قصد کشت میای وبلاگه من؟ جون من یه کم مهربون تر باش..من میترسم کامنتهای تو رو میخونم... قشنگ بود این پستت .. خیلی هنرمندانه ست وای دهنم باز مونده وای وای تو چطور اینارو گیر میاری؟ راستی اسم وبلاگت رو عوض کن بذار من هم بلدم پیدا کنم یه نظر داده بودم قبلا نیست چیکارش کردی؟ زود بذار سر جاش هر وقت آپ کردم بهت میگم که زحمت نکشی بیای دم وبلاگم ..خسته میشی

خوبه خوب...
مگه من چطور اودم... من غلط بکنم کسی رو بکشم!!!
اینا ترجمه میشن و منبع هم زیر هر پست ذکر میشه!
واسه اسم وبلاگ خیلی ها کلا شکایت کردن و گفتن عوضش کن...
من هم تصمیم گرفتم همینو بزارم!!!!! با کلاسه دیگه
نظرت چون در مورد تبادل لینک بود حذف شد. نظرای این مدلی حذف میشن و جوابشو تو وبت به شکل مستقیم میزارم.

چشم... پس منتظر اطلاع رسانی هستم....

مامان رهام سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 http://makhfipesar.persianblog.ir/

خبرای باحال میاری با خودت
ایول

sms دیگه...

دختر آبی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:18

همیشه دخترا!!!!

آره دیگه...
تو رکورد شکنی های این مدلی همتون استادید... چون ربط مستقیم به پولو جیب بابایی داره

الهه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 http://dokhtarekord.blogsky.com

سلام... خوبی ؟ میگم خوبی ؟چرا حرف نمیزنی؟ ها؟ مهرداد به جون خودت وبلاگت رو سوراخ سوراخ میکنم ...چرا حرف نمیزنی من آپم.... جهت اطلاع...
نه نشد یه ذره خشم بین کلمه هات مشاهده میکنم...
مثلا تو اون قسمت که گفتی من غلط بکنم کسی رو بکشم... یعنی میتونم با همکاری یکی دیگه تورو بکشم..
کلا خشم وخونریزی تو تک تک جمله هات مشهوده...
راستی من شوخی کردم واسه اسم وبلاگت ..نازه
فقط اسم وبلاگه تو -دقیقا تو ذهنم مونده ..
بیای پیشم چنگیز خان مغول...

سلام...
حیف نیست وبلاگمو سوراخ سوراخ کنی؟؟ همین چند روز پیش طفلکی تازه یه ساله شد
عجب آدم ریز بینی هستی شما که اون یه زره هم شناسایی شد به سرعت!
عجب!!!!
میدونستم اسم وبم خیلی نازه... از شاهکارای خودمه
چشم

سحر ساکی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 http://rang-khial.persianblog.ir

ترسیدم
مطلب جالبی بود ولی..چرا این همه خشونت.

ترس چرا؟؟
اینجور که میبینم نظر شما تو پست رکودهای sms نوشته شده... منظورتون همین بود که ترسناکه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد