منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

عجیب ترین ماهی های دنیا!

در تصاویر زیر شما ماهی هایی رو مشاهده میکنید که شاید تا به حال از هیچ دوربینی ندیده باشید! این ماهی ها در عمق اقیانوس ها زندگی کرده و کمتر کسی اونارو دیده!








منبع:

www.livescience.com

نظرات 6 + ارسال نظر
PAT جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 http://khaterat-9.blogsky.com

سلام
عجب ماهیایی مخصوصا اون دومیه
همون بهتر که کسی نبینتش

سلام!
چرا؟؟ ترسناکن؟

ستاره شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:41

چه ماهی هایی !!!!!!!!!!!! این آخریه قشنگه ولی بقیه ها ...
دومی چقده ترسناکه

به قول پت.... همون بهتر که کسی اونارو نمیبینه!!
بعضیاشون ترسناکن!

محمد شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 http://shanc.blogsky.com

این خره رو دانلود کردم جالب بود!
آهنگ باحالیم داره!

واسه کنکورم زحمت کشیدم اما ببینیم نتیجه چی میشه دیگه
ممنون واقعا
حتما میگم نتیجه رو همون اولی که گرفتم

آره آره....
آهنگش برا منم جالب بود! نگفتم فکر کردم شاید فقط واسه من جالبه!

ایشاا... خوب میشی رفیق....
منتظر نتیجه هم هستیما! یادت نره یه بار

سعیده یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:39

اوه اوه
مهرداد رو چه کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا Header!!!!

قشنگ شده؟؟؟
یکم به نظرم یاده میاد! نمیدونم چطور دیگه باید پرش کنم!

شبنم یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:28

آقا من دومی رو دوست دارم . بامزه است .

من همون ماهی قرمزای خودمونو ترجیح میدم!
خوشکل هستن و مظلوم! کسی هم نمیترسونن

کمیل یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:13 http://kumail.blogsky.com

سلام

ببخشید یه چند روز نبودم

چون جمعه عروسیه خواهرم بود و حسابی سرم شلوغ بود
امروز بعد از سه روز یعنی 5 شنبه ، جمعه و شنبه وقت کردم که یه سری بزنم و یه آپ جدید بزارم.

سلام
چه ایرادی داره!
راستی عروسی خواهرت هم مبارک! ایشاا.... خوشبخت بشن.
الان آپی دیگه! میام الان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد