منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی

تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010



تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


و در پایان، تشکر مسئولین از همگان....

تصاویری از مراسم پایانی جام جهانی 2010


نظرات 6 + ارسال نظر
301040 یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:26 http://301040.blogsky.com

jame jahani emsal be dard nemikhord

ba inke time more alagheye man bazam mesle dafeye pish sevom shod... vali movafegham bahat.... timaye bozorg hame shekast khordan

خدا همین نزدیکی هاست یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:52 http://kumail.blogsky.com

به نظر من امسال بازی های جام جهانی نسبت به قبل خیلی بهتر بودند

دقیقا همین الان داشتم نظری رو جواب میدادم که کاملا نظر مخالفتو داشت!

sahar یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:09 http://www.nicepack.ir

سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی داری . من هر روز بهت سر میزنم . منم چیز های به درد بخور زیاد دارم . بهم سر بزنی خوشحال میشم . با تشکر سحر

سلام.... چشم میام

ستاره یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:00

خیلی قشنگ بود کاش میتونستم برم فقط تونستم از تی وی افتتاحیه فینال جام جهانی رو مشاهده کنم
مراسم افتتاحیه جام جهانی هم قشنگ بود ولی نه به اندازه فینالش
مرسی مهرداد جان

خواهش میکنم....
تلویزیون ما که بیخیال.... بدبختانه ماهواره هم نداریم.... خوشبختانه اینترنت داشتیم و با هر دنگ و فنگی بود فقط شد مراسم پایانی رو ببینم! همینم عکس گرفتم و گذاشتم.
حیف سرعت اینترنت افتضاحه.... وگرنه تیکه تیکه هاشو واسه دانلود دوستان میزاشتم

شبنم دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:18 http://blur.blogsky.com/

دوست داشتم این عکسا رو مرسی

خوشحالم خوشت اومد.
خواهش میکنم

کاندیش دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:58 http://www.azade-download.mihanblog.com

سلام مهرداد جان.اومدم بگم من تو رو با نام منم بلدم بنویسم لینک کردم اگه دلت به حال مای حقیر سوخت شما هم منو با نام دانلود سنتر + مرکز کسب درآمد لینک کن.

حقیر چیه؟؟ دوست ندارم این حرفارو از دوستام بشنوما!
من با همه (بجز مواردی استثناء) با کمال میل تبادل لینک میکن.... الانم میلینکمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد