منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

شاهکارهای نقاشی با مداد

تصاویر فوق العاده از نقاشی با مداد


تصاویر فوق العاده از نقاشی با مداد

تصاویر بیشتر...


نظرات 5 + ارسال نظر
کمیل پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:49 http://kumail.blogsky.com

!!!!!!!!

ستاره جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:08

واقعا عالی چه نقاشی
انگار با دوربینای ۳۰ سال پیش ازش عکس گرفتن

واثعا عالی کشیدن!
من خودم اول باور نکردم! دو سه بار متنو خوندم دیدم آره... جدی جدی میگه با Pencil کشیده شده!!!!

PAT شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:11 http://khaterat-9.blogsky.com

!!!

ستاره شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:14

ولی عجب مهارتی داره کاش یکمش هم من داشتم

همه که تو یه چیز مهارت ندارن که! اون تو نقاشی با مدا داشت و تو احتمالا تو خیلی چیزای دیگه... ریالسمت سخت کار اینه که فقط باید پیدا کنی مهارتت کجاست!

ستاره یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:10

خوب مشکل اینجاست نمیدونم مهارتم کجاست
همیشه درسام مانع رسیدنم به خیلی چیزها شد مثلا موسیقی به موسیقی علاقه زیادی دارم و احساس میکنم توش موفق میشم ولی ............

اعتراف میکنم که درسهای منم جلوی رسیدن به خیلی چیزا رو ازم گرفتن
بدم میاد از درس خوندن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد