منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

طراحی قالب حرفه ای بدون کدنویسی!

خیلی ها دوست دارن یه سایت زیبا با قالبی خیلی حرفه ای داشته باشن ولی دانش برنامه نویسی ندارن! طراحی یک قالب نیازمند داشتن دانش برنامه نویسی هست!
اما امروزه نرم افزار خیلی زیبایی وجود داره که به راحتی این کارو برای شما انجام میده! اسمش: Artisteer هست.


این نرم افزار به شکل کاملا خودکار برای شما قالب های بسیار زیبایی طراحی میکنه که شاید شما با صرف چندین ماه وقت هم نتونید مثل اونو بسازید!
با فشار دادن یک دکمه میتونید مشخص کنید که سایتتون چند ستونه باشه، هیدرش چی باشه، پس زمینه چی باشه و ....


با کمک نرم افزار Artisteer شما به طراحی کوچکترین بخش سایتتون هم میتونید نظارت داشته باشید!
artisteer میتونه قالب جوملا، وردپرس، بلاگر و ... رو طراحی کنه!
در صورت استفاده از این نرم افزار، حتی نیاز ندارید که یک خط هم کد بنویسید!

اما معایب
1- با توجه به قدرت بینظریش متاسفانه فقط برای بعضی از سرویس ها قالب طراحی میکنه.
2- و البته برای ایرانی های عزیز، بزرگترین بدی این نرم افزار اینه که قالب های طراحی شده فقط به زبان انگلیسی هست!

به هر حال اطلاعات بیشتر و یا برای دانلود میتونید به سایت سازنده مراجعه کنید
www.artisteer.com

این نرم افزار قدرتمند، در شماره 60 مجله رایانه خبر هم موجوده

نظرات 2 + ارسال نظر
یک زن جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 http://radepayeman.blogsky.com

شما میتونید قالب طراحی کنید؟

طراحی قالب راستشو بخواید سلیقه میخواد که من ندارم!!
ولی اگه قالب زیبایی دیدید و دوست دارید واسه وبلاگتون داشته باشید، ترجمه میشه راحت کرد.
برای طراحی قالب باید گرافیکتون خوب باشه که متاسفانه برای من خوب نیست.
این قالب فعلی وبلاگ خودمم آموزش طراحیش تو یه سایت بریتانیایی بود و من طبق آموزش طراحیش کردم...
ولی کدنویسی و ترجمه کد کار ساده ای هست.

امین جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 http://filmkutah.blogsky.com

سلام مهرداد جان!
دارم اینو دانلود میکنم! ایول خیلی لازمش داشتم!
ولی یوخده حجیمه!۷۴ مگابایت!
ولی فک میکنم ارزشش رو داره

سلام....
خوشحالم که به دردت خورد...
حجم که اره.... اون همه کارو میکنه باید یکم حجمش زیاد باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد