منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

آدرس جدید برای دروس css


متاسفانه این پست حذف شده!

نظرات 6 + ارسال نظر
PAT سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:36 http://khaterat-9.blogsky.com

این ایدت خیلی خوب بود
ممنون بابت آموزشات

خواهش میکنم...

PAT سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:55 http://khaterat-9.blogsky.com

مهرداد جان میشه یه فیلتر شکن خوب بهم معرفی کنی؟
دیگه شورشو در اوردن هر جا میخای بری فیلتره
با اون صفحه فیلتر مسخرشون ای خدااااااااااااااااا
بذار یه کمم بخندم که اصلا اخم و عصبانیت بهم نمیاد


معرفی فیلترشکن و عبور از فیلتر طبق قوانین جرائم رایانه ای جدید جرم محسوب میشه! تازشم جرم من بیشتره چون بهت معرفی کردم!
باید سوخت و ساخت.... دیگه چیکار میتونی بکنی؟؟؟ همینه دیگه!
خیلی جالبه! گرون ترین، بی کیفیت ترین، کم سرعت ترین و پر فیلتر ترین اینترنت دنیا رو داریم... فکر کنم بتونیم بریم گینس.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:57

من کاری ندارم لینک رهام جداست یه اسم واسش پیدا کن لینکش کن به نفسها

چشم... در اولین فرصت در نی نی نفس میثبتمش

سعیده چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:01

ولی خودمونیم تو عشقت به بچه های کوچیک موندم
ریشه در کجا داره، مهربون؟

ریشه در جایی نداره.... فقط کوچولو هارو خیلی دوست دارم....
بچه هستن خیلی بانمکن

سعیده یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:53

مهرداد بیا کمکم
اون وبلاگم تو بلاگ اسکای رو واسم پشتیبان بگیر لطفا

والا بلاگ اسکای نمیزاره بک آپ بگیریم که!
فعلان هم adsl قطع شده و بنده دایل آپی هستم... ولی چشم. مطمئن باشید در اولین فرصت این کارو میکنم... یه کلکی واسه این کار وجود داره که خیلی ساده و موزیانه هست! امیدوارم که عملی بشه.... دعا کنید!

T.L یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:21 http://truelove12.blogfa.com

سلام دوست خوبم
ممنون بابت این دروس
راستی ADSL خوب کار می کنه؟

سلام رفیق
خواهش
بله... خوبه خوب.... فقط فیلترش یکم زیاده که دیگه داد همه دوستامو در آورده.... یکی از دوستان حتی کمک خواست که من بدبختانه بخاطر قوانین سایبری این کشور نتونستم بهش کمک کنمو و واسه خودم متاسفم که درخواستشو رد کردم....
نمیدونم.... آخرش چی میشه! ولی بدونید فیلترینگ روش حل مشکل نیست.... کار فرهنگی رو باید با فرهنگ حل کرد نه با اینجور روش ها.
این ها علاوه بر اینکه جواب نمیدن.... بلکه جواب کاملا برعکس هم دارن....

ولی بازم از اون دوست گلم معذرت میخوام و امیدوارم منو ببخشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد