منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

نرم افزار جاوا دکتر شریعتی-نسخه دوم


مژده به تموم هواداران و دوستداران جناب دکتر شریعتی، همینطور که میدونید قبلاً یه نرم افزار در مورد جناب دکتر شریعتی معرفی کرده بودم. ولی اینبار همون نرم افزار ولی نسخه ی دومش که فوق العاده هست رو معرفی میکنم. در نسخه ی جدید علاوه بر مقالات قبلی، چندین و چند مقاله ی جدید، سخنان بسیار زیبای ایشون و ... اضافه شده.
حتما دانلودش کنید...


همونطور که میدونید این کتاب جاوا هست، ممکنه خیلی از دوستان نتونن این کتاب رو دانلود کنن، هیچ مشکلی نیست... هر از چندگاهی من سخنان ایشون رو در پست های مختلف میزارم که میتونید از اون طریق این سخنان زیبا رو بخونید.
امیدوارم این کتاب برای همه مفید باشه و البته بهش عمل کنیم نه اینکه فقط وقتمونو نابود کنیم و طوطی وار بخونیم...

نام: کتاب جاوا دکتر شریعتی- نسخه دوم
ناشر اصلی: HighBrow.blogfa.com
فرمت: جاوا
حجم: تقریباً 400 کیلوبایت
لینک دانلود:
http://www.4shared.com/file/129600695/675f2694/DrShariati_V2.html


نظرات 2 + ارسال نظر
مامان رهام شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 13:20

سلام مهرداد جان
از وبلاگت بک آپ گرفتی؟
درسته که می تونم فقط یه بار بک آپ بگیرم؟ بعدش چی کار کنم؟
یعنی باید یه جای دیگه برم بعدش!!!
بیا وبلاگ رهام جوابم رو بده
ممنون

سلام
الان میام

مامان رهام یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:16

سلام
واسه آی دی جدید گرفتم اونجایی که گفتی
واسه ثبت نامش
ایمیل از کجا باید داشته باشم
باید از هاتمیل باشه یا هر جایی می شه؟
ای کاش زودتر این کارو می کردم

الان میام وبلاگتون میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد