منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

مثلث برمودا

در بخشی از اقیانوس اطلس، قسمتی وجود دارد که شبیه یک مثلث است. در این مثلث تاکنون بیش از 50 کشتی و 20 هواپیما بدون هیچ دلیلی از بین رفته اند.


هیچ کدام از این کشتی ها و هواپیماها دارای مشکل فنی نبودند و ناگهان از بین رفتند! حتی بیشتر این کشتی ها فرصت مخابره ی پیام را هم نداشتند.
هواپیماها هم بعد از ارسال یک پیام کوتاه ناگهان ناپدید شدند و لاشه ی آنها هرگز تاکنون پیدا نشد. تمامی گزارشات مربوط به ناپدید شدن این کشتی ها و هواپیماها از اواسط قرن 19 تا به امروز ثبت شده و تا این لحظه هم هیچ دانشمندی موفق به حل این راز نشده.


البته من خودم شخصا دوتا دلیل کاملاً متفاوت و البته عجیب در این باره شنیدم:

- اول اینکه تو یه مجله خونده بودم که آمریکا داره در اون منطقه آزمایشات نظامی میکنه و هرکی از اونجا رد بشه، توسط آمریکایی ها کشته میشه و کلاً اثری ازش بجا نمیمونه!!!
- دومی هم اینکه جای دیگه خونده بودم که اون منطقه زیر نظر عوامل غیر زمینی و موجودات فضایی هست.


لازم به ذکره که برمودا نام گروهی از جزایر هست که مربوط به بریتانیا هستن. نام برمودا هم از شخصی به نام Juan de Bermúdez  گرفته شده که احتمالاً در تاریخ 1503 به این جزایر اومده بود.


برگرفته شده از دانشنامه ی بریتانیکا

نظرات 6 + ارسال نظر
کمیل شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 16:31 http://kumail.blogsky.com

سلام. بزای من هم چندی پیش یه ایمیل درباره ی برمودا اومد. توش نوشته بود که در اونجا به احتمال زیاد یک نوع نیروی جاذبه بسیار قوی وجود دارد که هرکی از اونجا رد بشه توسط اون جذب میشه.
اما به هر حال والله اعلم

سلام.
هرکسی یه چیزی میگه دیگه... اما هیچکی مطمئن نیست. به قول شما والله اعلم

دارا شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:22 http://happyguy.blogfa.com

سلام چطوری؟
خوفی؟!؟!
تولدمه میخواستم شما هم تو مراسم وبلاگم شرکت کنید
پس بفرمایید

سلام
تولدت مبارک
آمدم

PAT یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:30 http://khaterat-9.blogsky.com

سلام...
منم نظر کمیل رو شنیدم .
راستی آخر شب این پست رو خوندم و یه کم ترسیدم

سلام...
ترس داشت؟ البته من خودم یجوری واسم بود داشتم مینوشتمش (نمیدونم چه حسی بود!!) مثل ترس بود ولی ترس نبود!!!!!!!!!!!!!!

شبنم یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:03

خیلی جالب بود

آره خیلی جالب و البته عجیب و مرموزه

علی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:50

من فکر میکنم برمودا داستان ساختگیه فراماسونهاست.چراکه جزیره ی برمودا منطقه تفریحیشونه و برای مردم دنیا این افسانه رو ساختن..دلایل بیشتر رو علی اکبر رائفی پور میگه.
از طرفی آخه منطقیه که الان که تا فی خالدون همه چیز رفته شده برمودا مجهول باشه؟؟؟ و هیچ گروهی هم نره کشفش کنه؟؟

در خصوص فراماسونری و این چیزا راستش زیاد قبول ندارم. من طبق چیزی که خوندم نوشتم.

[ بدون نام ] دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:50

یک سوال!!آیا این چهره ی ساختگی برمودا رو فقط در کارتون ها انیمیشن ها و فیلمهای القایی ندیدید؟؟ یا در خبرهای جو ساز؟؟ چه دلیل مستند علمی یلا مقاله معتبر علمی و تحقیقاتی دربارش هست؟؟ چه اسطوره ای درست کردند برای جهانیان!!والا
پس شما هم برید درباره ی ماسونها بخونید و ببینید... ساده ترین راهم سرچ درباره ی بیانات استاد رائفی هست.بسیار هم جالبه.

بنده حرف‌های آقای رائفی پور رو هم گوش دادم تا حدودی؛ ولی ترجیح میدم بجای شنیدن از یک نفر، خودم مستقیما به منابع دسترسی داشته باشم. (نه در این مورد بلکه در همه موارد).

در مورد اینکه گفتید مقاله معتبر علمی هست یا نه، به عنوان مثال در مورد همین مثلث برمودا، وب‌سایت بریتانیکا به شکل خلاصه‌وار توضیحاتی داده: http://www.britannica.com/EBchecked/topic/62319/Bermuda-Triangle

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد