منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

سخنان بزرگان


- دروغگویان بزرگ در واقع جادوگران بزرگ هستند. (ادولف هیتلر)
- شکست فرصتی است برای دوباره شروع کردن است... شروعی هوشمندانه تر. (هنری فورد)
- باید پیوسته به ایجاد سد جرأت در برابر سیل ترس اقدام کنیم. (مارتین لوتر کینگ جونز)
- هرکسی را بهر کاری ساختند// میل آن ‌را در دلش انداختند (مولوی)
- چو نیکی کنی نیک آید برت// بدی را بدی باشد اندر خورت (فردوسی)
- ضعف و یأس هرگز، این دو فرزند نامشروع  زوجی هستند که در آن، پدر "کفر" و مادر "خودخواهی" است. (دکتر علی شریعتی)
- معجزه زمانی رخ میدهد که تو از شر مفهوم "غیر ممکن" خلاص شده باشی. (دکتر علی شریعتی)
- مذهب شوخی سنگینی بود که محیط با من کرد و من سال ها مذهبی بودم بی آنکه خدایی داشته باشم. (دکتر علی شریعتی)

نظرات 6 + ارسال نظر
مامان رهام دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:40

قشنگ بود مثل همیشه متنوع
منم آپ کردم منتظرتم

آمدم

سحر دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:08 http://sf22761.blogsky.com

بسیار زیبا بود.
خصوصا جملات شریعتی.
ممنون

خواهش میکنم
میتونید از بخش موضوعات وبلاگ گزینه ی ؛کوتاه ولی پرمعنا" رو انتخاب کنید تا تمام نوشتارها با این موضوع براتون ظاهر بشه

PAT دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:08 http://khaterat-9.blogsky.com

سلام...
ممنون بابت گذاشتن سخنان زیبای دکتر شریعتی

سلام
خواهش میکنم

PAT سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:22 http://khaterat-9.blogsky.com

سلام...
مهرداد جان روز دانشجو مبارک.امیدوارم همیشه موفق باشی.

سلام
بابا ما که کاردانی میخونیم، دانشجو ی واقعی شمایی

شبنم سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:45

خیلی قشنگ بود مخصوصا جمله ی آخر.

موافقم...

سحر سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 http://sf22761.blogsky.com

بابا وبلاگ ساختم برم توش حرفای ناراحت کننده مو بزنم دلم واشه خوب
آقا یه کاری میکنیم
حرفای ناراحت کننده زندگی رو من میگم
جملات شادی آفرینو تو بگو
اینجوری مکمل هم میشیم.خوبه؟

نه خوب نیست... همه باید خوباشو بگیم تا همه با هم شاد بشیم...
من تنها شاد باشم ولی هموطنم جایی دیگه ناراحت که دیگه چه خوبی داره؟؟؟
همه باید با هم باشیم و همدیگه رو تنها نذاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد