منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

سخنان بیل گیتس


در اینجا 10 سخن خیلی زیبا از بزرگمرد تاریخ، آقای بیل گیتس نوشتم. مردی که شاید بخاطر ایشون باشه که منو شما الان اینجا تو اینترنت هستیم.


1- صبر، کلید موفقیت است.

2- موفقیت، معلمی بسیار بد است. او مردم باهوش را با فکر اینکه "شکست نخواهند خورد" گمراه میکند.

3- اگه نمی تونی خوب بسازیش، حداقل کاری کن که خوب به نظر برسد.

4- اغلب مشتریان ناراضی و ناراحت شما، منبع یادگیر شما هستند.

5- اگه فکر میکنی که معلمت خیلی سختگیره، صبر کن تا فقط یه رئیس پیدا کنی.

6- زندگی مثل مدرسه به نیمسال تقسیم نمیشود، در زندگی شما تعطیلات تابستانی ندارید، عده ی بسیار کمی در زندگی مایل به کمک به شما هستند. پس خودتو پیدا کن...

7- همانطوری که ما به قرن آینده نگاه کنیم در میابیم که افراد بزرگ کسانی هستند که دیگران را به قدرت میرسانند.

8- ما نیاز به مقدار بسیار زیادی پول داریم تا فقط رفتار و اخلاق را تغییر دهیم.

9- جشن پیروزی گرفتن بسیار خوب است، ولی مهمتر از آن این است که قوانین شکست را نیز مد نظر داشته باشیم.

10- مردمی هستند که کاپیتالیزم را دوست ندارند، عده ی دیگری نیز هستند که از کامپیوتر خوششان نمی آید. ولی هیچ شخصی نیست که کامپیوتر را دوست داشته باشد ولی مایکروسافت را دوست نداشته باشد!!


منبع:
BillGatesMicrosoft
نظرات 7 + ارسال نظر
شبنم شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:23 http://blur.blogsky.com

۶ امیش خیلی درسته . مرسی خیلی خوب بود

خدارو شکر که خوب بود

دارا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:40 http://happyguy.blogfa.com

سلام به
بزرگمرد عرصه ی هنر
عکاسی توانا
آدمی متنفر از کامپیوتر . بخصوص رشته ی کامپیوتر
و در آخر ...
بیل گیتس دوستی وفادار
چطوری؟
به وبلاگ جدیدم یه سر بزن
ما دوتا دوتا کار میکنیم
دمت داغ
فعلا!

سلام.
من فعلا یه مدتی خیلی کم میتونیم بیام نت ولی در اولین فرصت مطمئن باش میام و ثبت نام هم میکنم

0111Mostafa شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:23 http://www.bia2forex2.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم در ضمن ادرس وبلاگ من این یکی هستش : www.Bia2Forex.Blogfa.com لطفا همین را لینک کنیدسلام دوست عزیز

سلام
عزیز من یه بار گفتی منم یه بار گفتم که از فارکس چیزی نمیدونم با تبادل لینک هم موافق نیستم

محمد کمیل شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:44 http://kumail.blogsky.com

سلام. جملات معنای عمیقی داشتند.
می خواستم بهت یه چیزی بگم شاید برات جالب باشه و اون این که دارا که بالا نظر داده ما با هم دوستیم و تو یه مدرسه درس می خونیم. اون اول متوسطه من دوم ریاضی.

سلام
آره حدث زده بودم که با هم آشنایید. شما ریاضی میخونی؟ من دشمن ریاضی هستم!!!!!!!!!

دارا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:23 http://www.happyguy.blogfa.com

سلام
با عضو شدن در وبلاگ جدیدم(دنیای طنز و با مزه ها) و قرعه کشی هفتگی در این وبلاگ ، علاوه بر تبادل لینک ،
با برنده شدن در هر هفته در مورد وبلاگ شما تیلیغات و توضیحاتی ارائه داده میشود
فقط و فقط با مطالعه ی (عضو شوید در بخش موضوعات وبلاگ) عضو وبلاگ ما شوید و برای تمدید هر هفته در بخش نظرات فقط کافی است تا شماره ی خود را که به هنگام
عضو شدن در اولین بار به شما داده میشود به یاد داشته باشید و آن را هر هفته در بخش نظرات تکرار کنید تا بتوانید در قرعه کشی هر هفته شرکت کنید.

[قلب]

سلام.
در اولین فرصت هم میام و هم ثبت نام میکنم

PAT شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:15 http://khaterat-9.blogsky.com

سلام...
سخنان پر محتوایی بود مرسی

سلام
خدارو شکر که خوب بودن

باران دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:00

همیشه الگوی من بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد