منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

هشدار امنیتی خیلی خیلی مهم، ویندوز XPها توجه خیلی ویژه کنن

به علت قدیمی بودن، لینک‌ها کار نمی‌کنند.


اگه از ویندوز اکس پی با هر سرویس پکیاستفاده میکنی، هرچی سریعتر این برنامه ی امنیتی رو که پایین هست رو دانلود کن. این برنامه توسط مایکروسافت در فبریه ی 2009 عرضه شده.

خود من هم همین چند روز اخیر اینو از سایت www.McAfeeSecure.ir (نمایندگی مک آفی) دانلود کردم.
برای اطلاعات بیشتر به سایت های زیر مراجعه کنید:

www.Support.Microsoft.com?kbid=958690_پشتیبانی شرکت مایکروسافت
 www.McAfeeSecure.ir_نمایندگی مک آفی

حجم: تقریبا 1 مگابایت
لینک دانلود:
http://mcafeesecure.ir/DOWNLOAD/Windows%20Patch.zip

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان رهام دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:20

ممنونم ولی ما یه شبکه داخلی داریم که مشکلاتمون رو حل می کنه.
راستی کمک کن از وبلاگم یه بک آپ بگیرم بلد نیستم.

راهشو با یه نظر بهتون گفتم، امیدوارم موفق با بک آپ گیری بشید.

مامان رهام سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:32

ممنونم از وقتی که واسه من گذاشتی خیلی سخت بود ولی اینکه یکباره بازم خوب نیست
خواستم برم وردپرس ثبت نام کنم خدا خیرشون بده هنوز نامه فعال شدنش نیومده.

امیدوارم وبلاگتون هیچوقت دچار مشکل نشه

PAT سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 http://khaterat-9.blogsky.com

ممنون از اطلاع رسانیت
راستی شما مراحمی نه مزاحم من خوشحال میشم وقتی کامنتتو میبینم

خواهش میکنم، انجام وظیفه بود. چون مشکل امنیتی یکم حاد بود، به چندتا از دوستان وبلاگی نزدیک گفتم که یکیش شما بودی.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد