منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

معرفی سرویس دهندگان وبلاگ و ایمیل

اینبار برای شما لیستی از سرویس دهنده های وبلاگ و ایمیل رو آماده کردم. از اونجا که داشتن یه وبلاگ یا ایمیل یا حداقل دیگه یه ایمیل تو این سالها واجب شده و هرجا که برید از شما آدرس ایمیل میخواد، پیشنهاد میکنم حتما این پست رو بخونید...


 

اینبار برای شما لیستی از سرویس دهنده های وبلاگ و ایمیل رو آماده کردم. از اونجا که داشتن یه وبلاگ یا ایمیل یا حداقل دیگه یه ایمیل تو این سالها واجب شده و هرجا که برید از شما آدرس ایمیل میخواد، پیشنهاد میکنم حتما این پست رو بخونید. همه ی سرویس دهنده هایی که میشناختم (چه ایرانی چه خارجی) رو واستون لیست کردم، اگه موردی یادم رفته ببخشید و اگه شما مورد خوبی سراغ دارید که رایگان سرویس بده، حتما به من و دیگر دوستان از طریق بخش نظرات اطلاع بدید تا با کمک هم این بخش رو بتونیم کامل کامل کنیم.


لیست قدیمی هست. خیلی از سایت ها مسدود و خیلی ها تعطیل شدن


سرویس دهندگان وبلاگ

سرویس دهندگان ایمیل

www.Blogger.com

www.Gmail.com

www.WordPress.com

www.mail.Yahoo.com

www.Blog.co.uk

www.mail.Live.com

www.Blog.com

www.BigString.com

www.Blogsky.com

www.Inbox.com

www.PersianBlog.ir

www.AOL.com

www.MihanBlog.com

www.Noavar.com

www.ParsiBlog.com

 

www.Blogfa.com

 

www.JavanBlog.com

 

www.Bloghaa.com

 

www.IranBlog.com

 

www.WebPhoto.ir

 

www.PersianWeblog.ir

 

www.BlogPars.com

 

www.AnzaliBlog.com

 

www.DanaGig.ir

 

www.MyGig.ir

 


نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:40 http://mobile15.blogveb.com

و خیلی های دیگه رو نگفتی _loxblog_sammenblog_nikblog_blogveb

آره متاسفانه
اون زمان با اینایی که شما گفتی زیاد اشنا نبودم!! مقالم نیاز به تصصیح داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد