منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

پولدار شدن با فرستادن سیب‌زمینی به مردم

پولدار شدن با فرستادن سیب‌زمینی برای مردم

وقتی یکی خوش شانس باشه، زمین و زمان به حال اون میچرخن. مثل این مردی که با فرستادن «سیب‌زمینی» به مردم تونست پولدار بشه.

شخصی به اسم «الکس کرگ» - 24 ساله - زمانی که داشت با نامزدش شام میخورد یهو یه ایده ای به ذهنش میرسه: فرستادن سیب زمینی هایی که روش پیام نوشته شده.

طرح «الکس» برای کسایی هست که دوست دارن به شکل ناشناس برای یک نفر پیام بفرستن. به این شکل که مشتری به سایت مراجعه میکنه و یک پیامی رو به شکل ناشناس سفارش میده. در مرحله بعد، پیام اون شخص روی یک سیب زمینی نوشته شده و در نهایت سیب زمینی رو برای فرد مورد نظر به شکل ناشناس ارسال میکنن.

موقعی که «الکس» این طرح خودشو به نامزدش گفت، تنها چیزی که شنید خندیدن نامزدش بود و این جمله که: «حتی یه سیب زمینی هم نمیفروشی. این احمقانه ترین ایده ای بود که من تا حالا شنیدم.»

اما حالا کسی که در حال خندیدنه،، «الکس» هست چون در روز دوم راه اندازی سایت موفق شد بیش از 2.000 دلار سفارش ارسال سیب زمینی ثبت کنه.

 

پولدار شدن با فرستادن سیب‌زمینی برای مردم

کار و کاسبی این روز های «الکس» به قدری جذاب شده که ماهیانه تا 10.000 دلار درآمد داره. اگه این مبلغ رو با کمک ابزاری که در سایت بانک پاسارگاد هست به پول ایران تبدیل کنیم، میشه ماهیانه تقریبا 30 میلیون تومن.

قیمت سفارش پیام هم بستگی به سایز سیب زمینی داره. سیب زمینی های متوسط 8 دلار و سیب زمینی های بزرگ 10 دلار قیمت دارن. همینطور همه پیام هارو خوده «الکس» با یه ماژیک مشکی روی سیب زمینی ها مینویسه؛ ارزون و به صرفه.

این مرد خلاق برای مردم دیگه یه توصیه هم داشت: «به نظر من دو چیزی که همه رو در زندگی عقب نگه میداره، یکی ترس هست و اونیکی تردید. ترس از شکست و ترس از هدر دادن زمان؛ و تردید در اینکه شما میتونید چیز بزرگی رو بدست بیارید.»


میگن آمریکا Land of Opportunities هست. یعنی «سرزمین فرصت ها». بعضی چیزارو که آدم میبینی بیشتر این جمله باورش میشه.


نظرات 1 + ارسال نظر
sadaf شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:45

Vaaaa man rooze piaz emtehan konam javab mide

وقتی با سیب زمینی شد پیازم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد