منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

باشگاه مبارزه، جایی برای خالی کردن کینه‌ها

باشگاه مبارزه، جایی برای خالی کردن کینه‌ها

اگه اهل فیلم و سینما باشید بعیده که فیلم مشهور «فایت کلاب» (Fight Club)‌رو ندیده باشید. با بازی «برد پیت» و «ادوارد نورتن». جالبه بدونید که هرچیزی که در این فیلم وجود داره، کاملا واقعی هست.

یکی از باشگاه های موتورسواری در «اوکلند» از سال 1996 هفته ای یک بار - شب های جمعه - مراسم دعوا رو برای داوطلبین برگزار میکنه.

هر کسی که مشکل داره و یا از کسی کینه و عقده داخل خودش داره و کلا هر کسی که داوطلب باشه، میره داخل رینگ و حریف خودش رو شروع به زدن میکنه؛ اونقدر که تمام اون نفرت ها و عقده هاش خالی بشه.

هیچ زور و اجباری در این مسابقات وجود نداره و تمام شرکت کننده ها همگی به شکل داوطلبانه خودشون وارد مسابقات میشن. معمولان هم مسابقات در دو گروه خانم ها و آقایان برگزار میشه تا شانس مبارزه برای هوه وجود داشته باشه.

به گفته مدیر این باشگاه، مسابقات هفتگی موجب شده محیطی امن برای خالی شدن عقده ها به وجود بیاد و از خیلی از مشکلات پیشگیری کنه. همینطور باید اشاره کرد که مسابقات شامل خشونت زیاد نیست و  بدترین اتفاقی که ممکنه داخل رینگ برای شرکت کننده ها بیوفته، خونریزی بینی هست.

معمولن هیچکدوم از شرکت کننده ها در این مسابقات افراد حرفه ای و اهل ورزش نیستن اما با این حال، این مسابقات به قدری محبوبیت پیدا کرده که هر هفته عده زیادی از مردم فقط برای نگاه کردن  وارد باشگاه میشن.


نظرات 2 + ارسال نظر
sadaf شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:01

Che Jaye khoobie vaaay

تو هم که عشق دعوا گرفتن

sadaf شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:22

Fek konam ba ye 8 nafari dava begiram

خیلی دلت پره مث اینکه صدف لی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد