منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

کتاب الکترونیکی آموزش HTML


لینک بخاطر قدیمی بودن توسط سایت اصلی حذف شد. ولی کتاب در سایت های دیگه موجوده. در گوگل جستجو کنید.

 

از اونجا که منابع آموزش HTML به زبان فارسی کم هستن منم اومدم و یک کتاب آموزش این زبان رو نوشتم، کتاب خیلی آسونی هست البته بیشتر به درد افراد مبتدی میخوره تا حرفه ای. تو این کتاب ما با استفاده از تصاویر صفحات وب رو با هم طراحی میکنیم. نحوه ی آموزش منم خیلی با بقیه متفاوته و به روش مخصوص خودم براتون نوشتم.

امیدوارم خوشتون بیاد، یادتون باشه این کتاب هایی که دارم مینویسم جزو اولین کتاب هایی که من نوشتم، اصلا در نویسندگی تجربه ندارم، خیلی خوشحال میشم اگه نظراتتونو بهم بگید مخصوصا در مورد نحوه ی نوشتن و رسایی موضوع، مطمئن باشید همه ی نظرات رو میخونم و در حد توانم اونارو تو کتاب های بعدی به کار میبرم.

 

فرمت کتاب: PDF

حجم کتاب: حدودا 525 KB

 لینک دانلود کتاب:

http://www.4shared.com/file/135474783/ed655871/Learn_HTML.html

نظرات 3 + ارسال نظر
علی ثقفی شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 http://www.hamedanfootball.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید !
خوشحال میشم اگه به سایت ما هم سربزنید !
در صورت تمایل ما رو به اسم "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذاربد که به چه اسمی لینکتون کنیم !

سعید جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 13:30

بدون اینکه ببینمش میگم کارت بیسته بیسته دمت گرم من تازه واردم این کتابوتموم کردم بهت خبرمیدم که زحمت بکشی سطح بالاترشو واسم بذاری خیلی اقائی خداحافظ

امیدوارم کاربردی باشه، ایشاا... ازش چیزی یاد بگیری

دوست خوب جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:07 http://we nadaram age dashtam mozahem nemishodam.com

سلام دوست من،خوبی. من تازه می خوام طراحی وب یاد بگیرم ممنون می شم اگه به جز این کتاب چیز دیگه ای داشتی به ایمیلم بفرستی.

خیییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللییییییییییییییییییی
ممممممممممممننننننننننننوووووووووووووننننننننننننننن

والا من که هیچی نداره!
اما سایت چندتایی آموزشی بلدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد