منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

صرف 6 ماه زمان برای ساخت یه ساندویچ از نقطه صفر

صرف 6 ماه زمان برای ساخت یه ساندویچ از صفر

یه مرد آمریکایی برای اینکه یه ساندویچ ساده بخوره یه تصمیم عجیب گرفت: صفر تا صد اجزای ساندویچ رو خودش ساخت.

«اندی جورج» - 28 ساله - یه کانال ویدئویی در یوتیوب داره و در اون فیلم هایی از نحوه ساخته شدن چیزهای مختلف میزاره. در یکی از ویدئو ها، «اندی» تصمیم گرفت نحوه ساخت یه ساندویچ رو توضیح بده؛ منتها با این تفاوت که تک تک اجزای این ساندویچ رو خودش تولید کرد.


این مجری یوتیوبی برای این ویدئو مجبور شد در باغچه کلی سبزی بکاره. برای تهیه نمک، به شهری کنار اقیانوس سفر کرد و با جوشوندن آب اقیانوس موفق شد نمک بدست بیاره. در ادامه با کاشت گندم شروع به تولید نون کرد. اما اوج این فیلم زمانی هست که «اندی» سر یه مرغ زده رو با دست از تنش جدا میکنه تا از گوشت مرغ برای ساندویچش استفاده کنه.

البته این کار اونقدر ساده هم که فکر میکنید نبود. مثلا برای حمل نمکی که از آب دریا بدست آورده بود، در فرودگاه به مشکل برخورد و نزدیک بود توسط پلیس بازداشت بشه. یا اینکه برای تولید پنیر برای ساندویچش، «اندی» کلی تمرین کرد تا یاد بگیره چطور از گاو شیر بدوشه.

اما در نهایت، با همه سختی ها، بعد از 6 ماه تلاش و صرف هزینه 1.500 دلاری،  موفق شد ساندویچی رو بخوره که از اول تا آخرش رو خودش تهیه کرده بود.


نظرات 1 + ارسال نظر
sadaf چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 22:47

To boro khoone beshin 100 hamburger biar beshin Shabake ejtemai bezan ya mese poste pain Mardomo kotak bezan haleshoon khoob beshe

ایده زیاد دارم... ولی پیاده سازیشون مشکلات زیادی داره.
کلن ایده های خارجی زیادی هست که نمونه ایرانی ندارن. احتمال داره موفق بشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد