منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

نگهداری زنبور در خانه به عنوان حیوان خانگی

نگهداری زنبور در خانه به عنوان حیوان خانگی

نگهداری از حیوونات در خونه اگرچه که کار درستی نیست، ولی خیلی ها انجامش میدن. در جدیدترین اقدام هم یک شرکت آمریکایی محصولی رو ارائه داده که با کمکش میشه زنبور عسل رو به عنوان حیوون خونگی داشته باشید.

محصولی به اسم «بی‌اکوسیستم» (یا BEEcosystem) به شما امکان اینو میده که زنبور های عسل رو در داخل خونه نگه دارید و از عسل های طبیعی ای که این زنبورها تولید میکنن، استفاده کنید.


البته این محصول خودشو دوستدار زنبور هم معرفی کرده و به فکر زنبورها هم بوده. از اونجا که این وسیله باید روی دیوار خونه نصب بشه، اما از طریق یه لوله، زنبورها میتونن به محیط بیرون دسترسی داشته باشن و هروقت که دلشون بخواد از خونه خارج بشن و یا برگردن. این کار مرحله اساسی تولید عسل هم هست، چون زنبورها باید بتونن به سراغ گل ها برن.

روش در آوردن عسل هم بسیار ساده طراحی شده، به طوری که آسیبی به هیچ زنبور نرسه و از طرفی، زنبورها به داخل خونه هم نتونن وارد بشن.


قیمت هر کندوی «بی‌اکوسیستم» 450 دلار قیمت‌گذاری شده.


نظرات 6 + ارسال نظر
sadaf یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 19:00

Az ina mikham vaaa ye ghesmat az otagh in bashe ghesmate dg sag bashe bazia ham ke to otagheshoon jooje o ordak mizaran bazia dgam mese hamin moalem man goosfand mizare ... Mage mazraast

ماشالا. گوسفندو نشنیده بودم!! بوی اینارو یا بوی اردکو چطوری تحمل میکنن!!!؟
ولی در کل تو داخل خونه هیچ حیوونی نباید باشه. حیوون خوبه، اگه آزاد باشه

sadaf دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:40

Khh shenide boodi ye khanoome ba sagesh ezdevaj karde bood ? Aslan adamaye ajibi hastan in heyvoonaro asir mikonan hala sag be bar hala jooje ordakam harchi moondam shab 2 nafari ba goosdandesh mikhabe

آره. خبرشو خودم گذاشته بودم که

من خودم یه نظریه درباره اینجور آدما دارم که اینا تاریخ انقضای مغزشون گذشته. این کارای عجیب هم احتمالا بخاطر همین باید باشه!
خداوند اون حیوانات رو از دستشون در امان بزاره.

sadaf دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 19:58

Oon khabaro to nazashte boodi age goshte boodiam ghataan tazegi nazashti vali na nazashti khh age pas roo heaab nazare to amrica kolaaan tarikh enghezash rafte

صدف پرچم منم بلدم بنویسم! رو داری میاری پایینا اینم خبری که من سال 89 گذاشتم:
http://manam-minevisam.blogsky.com/1389/09/12/post-432

من همیشه بهت گفتم. بازم میگم. تو روحت مال دنیای شرق هست میانه خوبی با غرب نداری. شمال و جنوب رو هنوز کشف نکردم

sadaf دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 23:32

Eey bay na bekhoda vali man sale 89 nadidam postaro are nadaram


چون عاشقی حواست نیس. مطالب یادت میره

sadaf سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 17:56

Hahha man ashegham ? khhh na midooni aslan ooni ke man goftam dokhtar bood

... آفرین. جدی آفرین. خوشم اومد حواست جمه
میخواستم گولت بزنم، فک کردم متوجه نشدی

sadaf چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:25

Eee vaghean????? [:S0vagheani oon sage ke man migam ba dokhtare ezdevaj kard na pesare khh cheghadr zendegishoon romantic mishe

مهم تفاهمه! حالا یا سگ باشه یا گربه
تو با گربه تفاهم نداری؟؟؟؟؟؟؟

من با نیمرو تفاهم دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد