منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

جدیدترین روش لاغری با کمک پمپ تخلیه معده

جدیدترین روش لاغری با کمک پمپ تخلیه معده

یه خبر خوش برای هر کسی که نگرانه چاق بشه یا همین الان چاقه. دیگه لازم نیست نگران حجم غذا باشید. تا دلتون میخواد بخورید و کارو به یک دستگاهی بسپارید که تازه اختراع شده.

این دستگاه یه نوع پمپ هست که بعد از صرف غذا از طریق شکم به معده متصل میشه. این پمپ معده شمارو از همه غذاهایی که خوردید خالی میکنه و عوارض زیاد خوردن رو از بین میبره؛ سازندگان این دستگاه مدعی شدن بیماران داوطلب تونستن با کمک این پمپ تا 45 کیلو هم وزن کم کنن.

افرادی که متقاضی دریافت این دستگاه باشن نیاز به یک عمل 15 دقیقه ای دارن. در این عمل یک لوله داخل معده اونا جاسازی میشه و کار تمومه. حالا 20 دقیقه بعد از اینکه اون فرد غذاهای سنگین رو خورد، یه پمپ رو به انتهای اون لوله وصل میکنن. این پمپ با کمک آب معده رو شست و شو میکنه و هرچی که داخلش هستو خالی میکنه و میریزه داخل یه کیسه مخصوص. در آخر هم پمپ رو از لوله جدا میکنن و سر لوله رو میبندن برای دفعه بعد!

اما چرا 20 دقیقه بعد از خوردن غذا باید این کارو کرد؟ 20 دقیقه زمان کافی برای مغز هست که فکر کنه معده شما کاملا پره و این مدت در عین حال برای معده فرصت کمی هست تا بتونه عملیات هضم رو شروع کنه.

اگرچه که این روش میتونه یکی از روش های نوین برای لاغری باشه، اما متخصصین توصیه میکنن سلامت ترین روش لاغری، تغییر سبک زندگی هست.


نظرات 1 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 00:39 http://vasav.mihanblog.com/

ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم.با آرروزی بهترینها
89651

مچکر
منم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد