منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

چیزایی که در مورد آدامس نمیدونستید!

چیزهایی که در مورد آدامس نمیدوسنید: پنتاگون در حال تولید آدامس رزمی

پنتاگون، در حال کار روی ساخت نوعی آدامس هست که مخصوص نظامی های در حال خدمت قراره ساخته بشه.


این آدامس کشنده باکتری های حامل بیماری هست و میتونه از بیمار شدن سربازها جلوگیری کنه. همینطور موادی که داخل این آدامس بکار رفته، ساختار دندان هارو بقدری قوی و مستحکم میکنه که دندان نه به این سادگی ها خراب میشه و نه نیازی به دندانپزشک پیدا میکنه. (منبع)


  


چیزهایی که در مورد آدامس نمیدوسنید: فروش آدامس جویده شده بریتنی اسپیرز

بعضیا واقعا طرفدارن... واقعن به معنای واقعی.

یکی از طرفدارای بریتنی اسپیرز، خواننده آمریکایی، آدامس جویده شده‌ای رو که مدعی بود در دهان این خواننده جویده شده به مبلغ 14.000 دلار به حراج گذاشت. (منبع)



چیزهایی که در مورد آدامس نمیدوسنید: کاهش وزن جیک جیلنهال با آدامس

اگه اهل فیلم و سینما باشید، باید آخرین فیلم جیک جیلنهال، به نام خزنده شب، محصول سال 2014 رو دیده باشید. تو این فیلم احتمالا باید متوجه هم شده باشید که جیک چقدر لاغر کرده بود خودشو.


ظاهرا برای کاهش وزن به این شدت، طبق گفته های هم‌بازیش در این فیلم، جیک بجز چای و آدامس، لب به هیچ چیز دیگه ای نمیزد. جیک با جویدن آدامس های طعم دار ذهن خودش رو گول میزد که داره غذا میخوره، در حالی که فقط چای داشت میخورد. (منبع)



چیزهایی که در مورد آدامس نمیدوسنید: کشده شدن دانشجوی شیمی بخاطر ترکیدن آدامس

دسامبر سال 2009 بود که یه دانشجوی 25 ساله رشته شیمی، بخاطر ترکوندن آدامس کشته شد.


با تحقیقی که روی آدامس انجام شد مشخص شد که داخل آدامس، ماده شیمیایی نامعلومی وجود داشته. ظاهرا این دانشجوی شیمی بنا به دلایلی، عادت داشت آدامس خودشو در ماده ای شیمیایی فرو ببره و بعد شروع به جویدن کنه، ولی این آخرین بار، آدامس رو داخل ماده شیمیایی اشتباه فرو میبره که در نهایت منجربه انفجار مرگبار آدامس میشه. (منبع)



چیزهایی که در مورد آدامس نمیدوسنید: پرواز از اروپا به آمریکا با کمک آدامس

در سال 1927 بود که شخصی به نام چارلز لیندبرگ موفق شد برای اولین بار در تاریخ، مسافت بین نیویورک تا پاریس رو به شکل یکسره و بدون توقف و تکنفره پرواز کنه. اما اگه آدامس نبود، این کار هرگز امکان پذیر نبود.


ظاهرا قطب نمای داخل هواپیما بقدری بلند نصب شده بود که لیندبرگ نمیتونست ببینتش. اما با کمک قابلیت چسبندگی آدامس تونست یه آینده کوچیک زنونه رو به شکل واسطه قرار بده و قطب نمارو ببینه. و اینطوری بود که آدامس وارد تاریخ هم شد. (منبع)



چیزهایی که در مورد آدامس نمیدوسنید: بازی موبایل که با جویدن کار میکنه

شاید همه مدل بازی عجیب و غریب دیده باشید، ولی این یکی به نوبه خودش شاهکاره. بازی‌ای که با جویدن آدامس شما کار میکنه.


این بازی در سال 2013 معرفی و روانه بازار شد. شخصیت اصلی این بازی یه موج.د سبز رنگ با کلاه ایمنی هست. کار شما اینه که به صفحه گوشیتون خیره بشید و آدمس بجوید. هرچی آدامس جویدنتون بهتر بود، این موجود سبز ار خطر خورده شدن نجات پیدا میکنه. (منبع)





مرتبط:

چیزایی که در مورد مرغ نمیدوسنید!






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد