منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

بدترین پدربزرگ های جهان

بدترین پدربزرگ های جهان - شمنجه نوه

بچه ها معمولن بیرون رفتن با پدربزرگشونو دوست دارن. اما نه اگه پدربزرگتون «کریستوفر الن کارلوس» باشه.


کارلوس وقتی دید سه تا از نوه هاش که 8، 9 و 12 ساله هستن کمی اضافه وزن دارن، تصمیم گرفت کاری بکنه و همشونو به کوهنوردی برد. اما کوهنوردی شکنجه. در طول مسیر این پدر بزرگ نوه هاشو به زور و کتک مجبور به دویدن کرذ و آب خوردن کمی هم بهشون میداد. تا جایی که یکی از نوه هاش به حالت تعوع دراومد.
ظاهرا یه کوهنوردی که در اطراف بود ماجرارو میبینه و این شد که کریستوفر کارلوس بازداشت میشه. در دادگاه نوه هاش بر علیهش حرف میزنن و در نهایت به 27 ماه زندان محکوم میشه. (منبع)



  



بدترین پدربزرگ های جهان - نوه اشتباهی

در اکتبر 2013 بود که پدربزرگی انگلیسی میخواست نوه مریض خودشو از مدرسه به دکتر ببره. همه چیز خوب بود تا وقتی که بچه 6 ساله به خونه رسید و دارویی که دکتربهش داده بود رو نشون خانوادش داد.


ظاهرا مدرسه یه دانش آموزش اشتباهی رو بجای نوه این مرد، اجازه رفتن میده. این دختربچه که هم اسم و هم کلاسی نوه واقعی بود و پدربزرگ هم متوجه این تفاوت نمیشه و همینجوری با هم میرن دکتر! (منبع)


بدترین پدربزرگ های جهان - فروختن بچه در فیسبوک

در سال 2013 دختر « فورز خان » در بیمارستان بچشو به دنیا میاره. اما این پدربزرگ بی رحم، به دروغ بهش میگه که بچه مُرده به دنیا اومده و بجاش، بچه رو 830 دلار به یه پرستار میفروشه. پرستاره هم بچه رو به یه آزمایشگاهی به قیمت 5.500 دلار و در نهایت بچه از طریق فیسبوک به یه تاجر با قیمت 15.000 دلار فروخته میشه.


خوشبختانه پلیس متوجه میشه و تمامیشونو دستگیر میکنه و بچه رو هم در خونه تاجر پیدا میکنن. (منبع)


بدترین پدربزرگ های جهان - رها کردن بچه

بچه های کوچیک معمولن خیلی فعال هستن و همیشه باید مراقبشون بود. اما «چونسی لوئیس» این کارو نکرد.


لوئیس به همراه همسرش در خونه در حال مراقبت از نوشون بودن. خانومش برای خرید میره بیرون و لوئیس و بچه رو تنها میزاره. لوئیس که فرصت رو مناسب دیده بود، در خونه رو قفل میکنه و بچه رو در اتاق پذیرایی، در حالی که خوابیده بود به حال خودش میزاره و میره با دوستاش یکم نوشیدنی بخوره. اما وقتی کارشون تموم میشه و به حال مست برمیگرده، میبینه در خونه بازه و بچه نیست! اما جالب اینکه نه به پلیس خبر میده و نه هیچی.

ظاهرا پلیس بچه رو که به شکل سرگردانی در خیابون بوده، 3 کیلومتر دورتر از خونشون پیدا میکنه. این پدربزرگ بیخیال الان در بازداشته. (منبع)


بدترین پدربزرگ های جهان - کتک زدن بخاطر شوخی

همه مردم از شوخی خوشون نمیاد و جنبشو ندارن. ظاهرا «نیوتن بالدوین» هم یکی از همیناس.


نیوتن وقتی از خواب بلند میشه میبینه که دهنش پر از مربای بادوم زمینیه. این کارو 3تا از نوه های 13، 9 و 7 سالش با کمک مادربزرگشون انجام داده بودن. نیوتن که خیلی عصبی بود هر چهار نفر رو کتک میزنه. البته شدت کتک به حدی نبود که کسی آسیب ببینه، اما نیوتن بخاطر این کارش بازداشت میشه. (منبع)





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد