منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

جذاب‌ترین مجرمین

جذاب ترین مجرمان

بیاید لیست رو با جذاب‌ترینشون شروع کنیم! انجلا کوتس. مدلی 22 ساله که به عنوان «زیبای هفته» در یکی از مجلات هم انتخاب شده بود. اما بر خلاف ظاهرش، روان بسیار پریشانی داره. ایشون بخاطر رفتار آشوبگرایانه در ایالت جورجیا، توسط پلیس دستگیر شد.

از زمانی که عکسش توسط پلیس منتشر شد، ده‌ها کاربر ازش استقبال کردن و حتی تمایل خودشونو برای پرداخت وثیقه آزادیش هم اعلام کردن. (منبع)


 

 


جذاب ترین مجرمان

جرمی میکز، شخصی هست که در عکس میبینید و بخاطر عضویت در گروه های شرور خیابونی دستگیر شد. (درواقع همون اراذل و اوباش خودمون) اما زمانی این پسر به شهرت رسید که پلیس شهر استاکتون بعد از بازداشتش، عکسشو روی صفحه فیسبوک خودش میزاره.

عکس این مجرم 75000 لایک میخوره، 20000 کامنت دریافت میکنه و بیش از 10000 نفر هم به اشتراک میزارنش. (منبع)


* من هرچی سعی کردم، در این فرد که مثل یک انگل در جامعه هست، هیچ جذابیتی ندیدم.


جذاب ترین مجرمان

انجی سنسلمنته ملکه زیبایی کلمبیا و مدل بوده، اما تبدیل به یکی از بزرگترین تاجران مواد مخدر میشه. گفته میشه کارتل مواد مخدری که این مانکن 30 ساله ایجاد کرد، رقیبی بود برای کارتب نامزد سابقش. این دو وقتی از هم جدا میشن، انجی تصمیم میگیره کارتل مخصوص خودشو داشته باشه. جالب اینکه این کارتل بیشتر زنونه بوده و مانکن های دیگه ای برای حمل و نقل بین المللی استخدام میشدن.
اما ماجرای لو رفتن این باند هم به نوبه خودش جالبه. زمانی که یکی از همین مدل های استخدام شده در حال حمل مواد بوده، در فرودگاه آرژانتین داخل کیفش مواد مخدر پیدا میکنن و دستگیر میشه. این مانکن حتی سعی نکرده بود که مواد رو مخفی کنه، چون بهش گفته بودن که کسی بهش شک نمیکنه!!

بعد از لو رفتن این باند، آنجی به مدت 5 ماه به شکل مخفیانه زندگی میکنه و تغییر چهره میده، اما در نهایت دستگیر میشه و به 6 سال و 8 ماه زندان محکوم میشه. اما بعد از گذروندن تقریبا نیمی از این دوران، از زندان آزاد میشه و به کشور خودش، کلمبیا دیپورت میشه. (منبع)


جذاب ترین مجرمان

شان کوری، مردی که در عکس میبینید، علاوه بر اینکه اعتقاد دارن که خیلی جذابه، بسیار هم مخالف شبکه فاکس نیوزه.


ایشون در شهر سانتا کروز بود که یهو میبینه شخصی با لباس شبکه فاکس نیوز در جایی واستاده. از همون دور داد میزنه «من از فاکس نیوز متنفرم» و بعد شروع به زدن اونا میکنه. شان حتی به کسی که اون کنار واستاده بود هم رحم نکرد. در نهایت هم دستگیر و روانه زندان میشه. (منبع)


* کلا من نمیدونم کی به اینا گفته جذاب.


جذاب ترین مجرمان

میگان سیمونز، مادر چهار کودک، کسی بود که بخاطر رانندگی در حالت مستی دستگیر و روانه زندان شد و بعد از انتشار عکسش توسط پلیس مشهور شد. اما شهرت این زن بیشتر بخاطر این بود که یک وبسایت، تصمیمی گرفت بخاطر ظاهر جذاب این زندانی، از عکسش در تبلیغات خودش استفاده کنه. البته خانوم سیمونز بخاطر این کار ازش بخاطر استفاده از عکس بدون اجازه شکایت کرد. (منبع)


جذاب ترین مجرمان

گابریل هیل، 19 ساله (در زمان بازداشت)، بخاطر مواد مخدر بازداشت شد.


جذاب ترین مجرمان

راشل کاترین از اون آدمایی هست که قدر لحظه هارو میدونه و حتی در بازداشت، موقعی که پلیس داشت ازش عکس میگرفت لبخند رو فراموش نکرد. ایشون بخاطر رانندگی در حالت مست بازداشت بود.




آخر نوشت: شرمنده بابت خود‌سانسوری.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد