منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

کشورهایی که در بدترین چیزها مشهورند

رتبه اول کشورها در بدترین چیزها - اتریش: بیشترین سیگاری

اتریش: بیشترین سیگاری جهان
تقریبا در همه جهان این آگاهی وجود داره که سیگار چقدر میتونه مضر باشه و چقدر ریسک ابتلا به سرطان های مختلف رو در افراد بالا میبره؛‌ اما ظاهرا مردم اتریش زیاد به این حرف ها اعتقادی ندارن. 36.3 درصد جمعیت اتریش همگی سیگاری هستن و در این زمینه رکوردی جهانی رو به نام خودشو در گینس ثبت کردن. (منبع)



  



رتبه اول کشورها در بدترین چیزها - بلاروس: بیشترین اعتیاد به الکل

بلاریس: بیشترین اعتیاد به الکل
در کنار انواع اعتیادها، اعتیاد به الکل هم سال هاست که در کشورهای مختلف بیداد میکنه و در میون همه این کشورها، بلاروس پرچم دار هست. مردم این کشور با نوشیدن 17.5 لیتر الکل در سال، بیشترین اعتیاد رو در این زمینه دارن.
البته دولت بلاروس آمارهای سازمان بهداشت جهانی رو رد کرده و ادعا میکنه که آمار واقعی کمتره. (منبع)


رتبه اول کشورها در بدترین چیزها - کره جنوبی: بیشترین عمل زیبایی

کره جنوبی: بیشترین عمل جراحی زیبایی
شاید فکر میکردیم ایران در این زمینه جلو باشه، ولی کره جنوبی گوی سبقت رو از باقی کشورها گرفته. طبق آمارها، از هر 5 زن در کره جنوبی، یکی عمل جراحی زیبایی انجام داده. اگه این آمارو با زن های آمریکایی مقایسه کنیم میبینیم که 4 برابر بیشتره. (منبع)


رتبه اول کشورها در بدترین چیزها - چاد: پایین ترین امید به زندگی

چاد: پایین ترین امید به زندگی
امید به زندگی در کشور چاد تنها 49 ساله که با این آمار، چاد به شکل رسمی، دارنده کمترین میزان امید به زندگی در بین کشورهای جهانه.
چاد برای زندگی وضعیت مناسبی نداره  و معمولا با انواع پدیده های طبیعی مثل خشکسالی روبه رو هست. جنگ در کشور همسایه، سودان، هم باعث شده هزاران نفر برای پیدا کردن محلی امن به سمت چاد سرازیر بشن و البته خود چاد هم درگیر جنگ های داخلی هست. از مشکلات دیگه میشه به آمار بالای ایدز در چاد گفت که این کشور رو به یکی از آلوده ترین کشورها در این زمینه تبدیل کرده. (منبع)


رتبه اول کشورها در بدترین چیزها - بنگلادش: قاچاق انسان

بنگلادش: بیشترین قاچاق انسان
قاچاق انسان یکی از بدترین جرائم هست و مطمئنا وضعیت و آمارها خیلی بدتر از اون چیزی هست که شما حتی فکرشو میکنید. هرساله 600.000 تا 800.000 انسان به شکل قاچاق از مرزهای بین المللی عبور داده میشن. البته گفته میشه آمارهای واقعی خیلی بیشتر از آمارهای منتشر شده باید باشه.

عمده افرادی هم که قربانی قاچاق انسان میشن، بیشتر جهت مصارف جنسی هستن. اما آمارها در بنگلادش بیشتر از هر کشور دیگه ای هست. سیستم قضایی بنگلادش il نه تمایلی به برخورد داره و نه توانایی انجام این کارو. در بین سال های 1999 تا 2004 تنها 53 قاچاقچی پای میز محاکمه دادگاه های بنگلادش رفتن که در این بین فقط 21 نفرشون مجرم شناخته شدن. (منبع)


رتبه اول کشورها در بدترین چیزها - سومالی: سربازان کودک

سومالی: بیشترین کودک سرباز
استفاده از کودک در جنگ تقریبا توسط هیچ بشری تایید نمیشه، اما گروه تروریسی الشباب در سومالی - وابسته به القاعده - با آدم ربایی، بچه ها رو دزدیده و همگی رو برای آموزش های نظامی به پادگان های خودش میفرسته. این بچه ها حتی طعمه برای بدست آوردن بچه های بیشتر هم میشن. طبق گزارش ها، الشباب طعمه های خودشو به قصد فریب، به میون بقیه بچه ها میفرسته و در موقعیت مناسب، همگی رو دزدیده و به کمپ های نظامی برای دیدن آموزش ارسال میکنه. (منبع)


رتبه اول کشورها در بدترین چیزها - ژاپن: کشتار حیوانات

ژاپن:‌ بیشترین بی رحمی در حق حیوانات
احتمال زیاد تابحال باید تصاویری از کشتار وال ها یا دولفین هارو تو تلویزیون دیده باشید. یکی از بی رحمانه ترین نوع شکارها که ژاپنی ها در اون دست برتر رو در جهان دارن.
ژاپن هرساله چندین وال و دولفین رو به بدترین شکر سلاخی میکنه؛ جالب اینکه برای فرار از محدودیت های بین المللی، عنوان میکنه که کشتی های شکارچی وال و دولفین در حال انجام آزمایشات علمی هستن! (منبع)


رتبه اول کشورها در بدترین چیزها - آلمان: فاحشگی

آلمان: بیشترین فاحشگی
فاحشگی تقریبا در تمام کشورهای جهان جرم تلقی میشه اما در آلمان، این کار از سال 2002 قانونی شده. از این تاریخ به بعد بود که فاحشگی تبدیل به منبع درآمد خیلی از افراد شده. البته آلمان هنوز رکورد جهانی رو نزده، ولی با تخمین رقمی معادل 300.000، این کشور در بین کشورهای اروپایی دارنده بیشترین میزان فاحشه هست.
آزاد بودن این کار باعث شده باندهای قاچاق انسان با وعده پیدا کردن کاری مناسب، دخترای جوون رو به این کشور ببرن و بعد مجبور به فاحشگیشون کنن. از آماری که ذکر شد، حدود نیمی از اونها متولد کشوری غیر از آلمان هستن و خیلی هاشون به زور و بدون تمایل به این کشور برای این کار آورده شدنن. (منبع)





نظرات 1 + ارسال نظر
نادم شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:29 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

سلام مهرداد جان
مرسی بابت مطالب جالبی ک تدوین و گرداوری میکنی
همیشه شادکام باشی و سرخوش

سلام
مچکر و ممنون از شما :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد