منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

زن مرموز سیاه‌پوش در آمریکا

زن مرموز مشکی پوش آمریکایی

طی چند وقت اخیر، تصاویری از یک زن مرموز در رسانه های آمریکایی بسیار خبرساز شده. این زن که کاملا به رنگ سیاه لباس میپوشه، در چندین و چند شهر مختلف آمریکا در حال راه رفتن دیده شده و معمولا با کسی هم حرف نمیزه، اما در بعضی از ویدئوهایی که ازش در اینستاگرام منتشر شده، نشون میده که در خصوص مسائل مذهبی در حال بحث با مردمه.


شایعات متفاوتی در این خصوص منتشر شد. عده ای اعتقاد داشتند که این زن در یک ماموریت مذهبی هست. گروهی دیگه میگفتن که ساکن یک کشور اسلامی باید باشه و یک سری دیگه هم این زن رو کارمند پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) میدونستن. از شایعات عجیب دیگه، معرفی این زن در رسانه ها به عنوان «فرشته مشکی پوش»‌ بود.

  در مورد این زن هیچ اطلاعاتی در دست نبود تا اینکه بلاخره برادرشو پیدا میکنن. بر طبق گفته های براد، اسم واقعی این زن مرموز، الیزابت پولز هست و 58 سال سنشه. در گذشته از سربازان ارتش آمریکا بوده و مادر دو فرزند هم هست. وی در سال 2008 بخاطر فوت همسر و در سال 2009 بخاطر فوق پدرش بسیار تحت تاثیر قرار گرفته و دچار مشکلات روانی شده. تا پیش از این وقایع هم، در بیمارستانی تحت درمان بوده تا بتونه با مسئله فوت بستگانش کنار بیاد.


زن مرموز مشکی پوش آمریکایی


زن مرموز مشکی پوش آمریکایی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد