منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

تصاویر واقعی قبل از رخ دادن فجایع غم‌انگیز

عکس های واقعی پیش از وقوع حوادث

در 15 اوت ۱۹۹۸، انفجار خودروی بمبگذاری شده در ایرلند، باعث کشته شده 29 نفر و زخمی شدن حدود 200 نفر دیگه شد. این عملیات بمبگذاری توسط گروهی تحت عنوان ارتش جمهوری خواهان واقعی ایرلندی صورت گرفت که در این کشور به عنوان یک گروه تروریستی شناخته میشه.

دوربینی که حاوی تصویر بالا بود، از زیر کوهی از سنگ و خاک بیرون اورده شده و چند لحظه پیش از انفجار بمب و لبخندهای شاید پایانی گروهی از انسان هارو نشون میده.




عکس های واقعی پیش از وقوع حوادث

شاید یکی از غمگین ترین تصاویر دنیا، تصویری باشه که بالا میبینید. عکس دختری 14 ساله به نام رجینا کی والترز، از اهالی ایالت تگزاس، که اسیر قاتلش شده بود و این عکس رو هم قاتل تنها چند لحظه قبل از کشتنش ازش گرفته.

قاتل این دختر، رابرت بن رودس، متهم به قتل 3 نفر بوده (اگرچه که خودش اعتراف کرده بیشتر از 3 نفر رو کشته) و رجینا فقط یکی از قربانیانش بود. این قاتل سریالی، قبل از کشتن، شروع به آزار رجینا کرده و موهاش رو کوتاه کرد و این لباس های مشکی رو تنش کرد و در آخرین قدم هم قبل از کشتنش، این عکس رو ازش گرفت.

این قاتل روانی در سال 1992 دستگیر شد و به حبس ابد بدون هیچگونه عفو محکوم شده و تا این لحظه در زندان تگزاس نگهداری میشه.



عکس های واقعی پیش از وقوع حوادث

در فوریه 1993 «جون ونابلز» و «رابرت تامپسون» - هردو 10 ساله - متهم به قتل «جیمز بلگر»، کودک 2 ساله شدند. در تصویر بالا میبینید که کودک 2 ساله دست در دست قاتلش در حال دور شدن از مادرش و در حال رفتن به سمت محل قتل خودشه. در طول مسیر، بخاطر گریه های یکسره کودک، چندین بار این افراد مورد سوال قرار گرفتن که گم شدید؟؟ یا برادر کوچیکتون مشکلی داره؟ و در نهایت این دو، کودک رو به اطراف راه آهن، جایی دور از محل جمعیت برده و به قتل میرسونن.

جنازه جیمز، کودک 2 ساله، دو روز بعد از مرگ، روی راه آهن پیدا میشه و دو قاتلش هم دستگیر میشن. این دو قاتل به محل نگهداری از کودکان خطاکار فرستاده شده و در نهایت با رسیدن به سن 18 سالگی آزاد میشن. در هنگام آزادی به اونا اسم و هویت جدید داده شد تا با خیال آسوده به زندگی ادامه بدن.



عکس های واقعی پیش از وقوع حوادث

در 8 ژوئن 2014 گروهی از دانشجویان مهندسی هند در یک اردوی علمی راهی بازدید از یک سد میشن. این عکس در محل توقف اتوبوس و در کنار رودخونه گرفته شده، جایی که چند لحظه بعد، دروازه های سد بدونه هیچگونه هشداری باز شده و آب با فشار قوی، تمام اعضای داخل این عکس رو با خودش میبره.



عکس های واقعی پیش از وقوع حوادث

«رابرت باد دویر» یکی از سیاستمداران جمهوری خواه ایالت پنسیلوانیا بود. بعد از افشا شدن ماجرای دریافت رشوه، وی در یک کنفرانس مطبوعاتی قرار شد استعفای خودش رو اعلام کنه و علاوه بر این به 55 سال زندان و جریمه نقدی هم محکوم شد.

در طول مدت کنفرانس که در حال پخش زنده از تلویزیون بود، این سیاستمدار آمریکایی در حال خوندن متن از پیش آماده شده بر طبق روال عادی بود که ناگهان خوندن رو قطع کرده و نامه هایی رو بین اطرافیانش پخش میکنه. بعد از چند دقیقه هم بلند شده و اسله خودش رو درمیاره و به مردم حاضر میگه «خواهش میکنم اگه باعث ناراحتیتون میشه اتاقو ترک کنید» و چند لحظه بعد شلیک کرده و ...



عکس های واقعی پیش از وقوع حوادث

در سال 1975 مایکل و شان (دو برادری که در تصویر میبینید) به همراه خانوادشون به مسافرت میرن. این دو به همراه خواهرشون برای عکس گرفتن در حالت عجیبی که موهاشون داشت به گوشه ای میرن، قافل از اینکه ظاهرا این مدل مو بخاطر الکتریسیته هست و چند دقیقه بعد هردوشون مورد اصابت یک صاعقه قرار میگیرن؛ اما هردوشون از این ماجرا جون سالم بدر بردن.

عکس این دو برادر در حال لبخند و بدون ترس، تنها لحظاتی پش از این اتفاق تبدیل به عکسی تبلیغاتی شد تا مردم بیشتر از قبل مراقب وقایع طبیعی باشن.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد