منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

خونه های آینه ای در فرانسه

طراحی خانه با آینه در فرانسه


طراحی خانه با آینه در فرانسه


طراحی خانه با آینه در فرانسه


طراحی خانه با آینه در فرانسه

نظرات 4 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 http://dr-negar.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
دکتر نگار کریمی هستم متخصص پوست،مو و زیبایی ،خوشحال میشم به من سربزنید
[گل]

سلام
من از همه نظر سالمم

لا بلای برگهای زندگی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:01

این ادما چیننننننننننننننننننننننن
اره خودم هردوتا عکسو گرفتم

این آدم ها جلیو آینه هستن
خیلی قشنگ بودن

Anna چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:17

سلام....وقتتون بخیر...
خیلی باحال بود.....بعضی وقتها خود آدمم شک میکنه.....اصلا اینجا کجاست؟....من کی هستم؟....تو کی؟....اصلا این وبلاگ اینجا چیکار می کنه؟......ای شورشی....ای خاین.....

سلام. صبحت بخیر.
عجب شکاکی هستی!

ونوس شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 http://sadaf555.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد