منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

رستورانی خارق العاده در فیلیپین

رستوران فیلیپینی در کنار آبشار


رستوران فیلیپینی در کنار آبشار

رستوران فیلیپینی در کنار آبشار

رستوران فیلیپینی در کنار آبشار

رستوران فیلیپینی در کنار آبشار

رستوران فیلیپینی در کنار آبشار

رستوران فیلیپینی در کنار آبشار

رستوران فیلیپینی در کنار آبشار

نظرات 6 + ارسال نظر
Anna جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:53

به شخصه ما های که تو تهرانیم اینقدر سرو صداو شلوغی دور و برمون هست که ...بعضی.... اوقات در تمنای 1 دقیقه آرامشیم.....بنظر من اینجا برای اینکه آدم با خودش خلوت کنه و تو ی آرامش نسبی باشه خوبه ولی نه زیادی چون اونطوری من دق می کنم میمیرم.....من عاشق شلوغی تهرانم.....برای همین وقتی مسافرت میرم بعد دو روز هر چقدر هم به من خوش بگذره دلم هوای تهران می کنه....به قول یکی از دوستان...تهران جنگل بی مولا است.........راستی یکی از عکسات تکراری.....یبار استفاده کرده بودی ولی دقیقا یادم نمیاد برای کدوم تیتر از تصاویرتون بود.....

پس کلا شما هم از طرفدارای هوای آلوده تهرانی!
برعکس من از شلوغی بیزار

-----

حافظه قوی ای داری
مربوط به یکی از تصاویر منتخب هفته میشد که یکی از این عکسا اونجا بود

نگین شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:54 http://www.mininak.blogsky.com

اولش اولین عکسو که دیدم فک کردم نقاشیه

ولی واقعی بود

نگین شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 http://www.mininak.blogsky.com

این عکسا رو دیدم یاد آبشارای اردبیل و رستورانای پهلوش افتادم! تو همین مایه هاس . فقط نه دیگه اینقدر نزدیک به آبشار ! ولی نزدیک آبشاره . آش دوغ میفروشن! خیلی مزه میده!

همین اردبیل خودمون منظورته آبشار داره!؟؟

مداد رنگی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 http://manui.blogsky.com

شمال خوودمون باحاله

آخر هفته قراره بریوم شمال جا شما خالی ....
ولی یه کم سرد بید بخصوص واسه منی که خیلی سرماییم
روزای اولشم باید هی تار عنکبوت پاک کنی

جای من خالی؟؟ من خودم اینجا زندگی میکنم!
و عجب موقعی هم میخواین بیاین. برف داره میاد به شدت (بعد چندین سال)

مداد رنگی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:23 http://manui.blogsky.com

شمالی هستی؟؟؟؟؟؟
من از کجا باید بدونم که تو شمالی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا برف میاد؟؟؟؟؟؟؟
خوب شماااااال رو با برف ندیده بودم !!!
اینم تجربه ای میشه
راستش من دوست ندارم بیام
خانواده بند کردن خیلی وقته به ویلامون سر نزدیم
واسه همینه که میخوان برن ببین موش خودتش یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اااااالبته یه بار دیگه برف رو تو شمال دیده بودم تو جاده کلار دشت
خیلی باااااااااااحااااااااال بو و دوست داشتم
دقیقا همون روز برمیگشتیم و تهران کلی هوا آفتابی بود واقعا روز خوبی بود

امیدوارم روزای خوبی دوباره در انتظارمون باشه
به قول معرووووووووووف خوب بی اندیشیم خوب پیش خواهد امد
حتی با برف و تگرگ !!!!

حالا خوبه خودت برا بلاگ اسکای هستی! اسم من پایین همه پست ها هست. کافیه روی اسمم کلیک کنی تا پروفایلم (شامل محل زندگیم) نشون داده بشه!
تا ظهر داشت برف میومد. الان مثل همیشه نم نم بارون داره میاد.

بابا پولدار

ایشاا... بهتون خوش میگذره

ونوس شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:22 http://sadaf555.blogsky.com

قبلا یکی مثل این رو آپ نکرده بودی؟
جالب بود

نه دیگه. اون هتل بودش
ولی یکی از عکساش هم قبلا گذاشته بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد