منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

به نظر شما بالای این برج چی میتونه باشه

برج جالب


برج جالب

برج جالب

برج جالب

برج جالب

برج جالب

برج جالب

برج جالب

برج جالب

برج جالب

برج جالب

برج جالب

برج جالب

نظرات 7 + ارسال نظر
Anna شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:06

وااااااااااااااااااای اینجا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/..............چه جای معرکه ای.......................منم می خوام اونجا باشم.....................چرا تو ایران از اینجور وسایل فوق العاده مهیج نمی زارن؟.....آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستش نمیدونم. این برج هم در سیاتل (آمریکا) هستش و هم یه برجی در کانادا وجود داره به اسم CN که اونم دقیقا همینشکلی هستش. حالا کدومشونه نمیدونم.

اگه تو ایران باشه طلفاتش بالا فکر کنم بره! اینجا زیاد مطمئن نمیسازن این چیزارو
همین چند وقت پیش تو قم یه نفر بخاطر سقوط از وسایل پارک مرد!

رفتش دل خیلی شجاعی میخواد! جدی میرفتی اگه بود؟

فرزاد شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 http://jalebtarinha.blogsky.com/

با سلام
من از خیلی وقت پیش مطالب وبلاگتو دنبال میکنم
حتی قبل از اون جریان که باعث شد بکل وبلاگتو ببندی و یه عکس گذاشتی تو وبلاگت
ازینکه اومدی بعدش خوشحال شدم

با اجازت بعضی از مطالب وبلاگتو البته با ذکر منبع میزارم تو وبلاگم.اگر راضی نیستین حذف میکنم
شرمنده باید اطلاع میدادم

ازینکه بر خلاف بقیه سایتا و وبلاگا مطالبت رو خودت تهیه میکنی بهت تبریک میگم

در مورد اون مسئله هم اصلا قابلتو نداشت

مخلص شما
فرزاد

سلام
آره... یادمه. خیلی وقت پیش (شاید آخرای سال 88) هم یک بار نظر داده بودی. اسمت تو ذهنم بود.

نه بابا... من راضیم. استفاده کن

خواهش میکنم. همیشه گفتم؛ کیفیت اصل کار منه.

بازم مرسی... مطالب آینده رو بخاطر راهنمایی شما میتونم بزارم

مداد رنگی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:24 http://manui.blogsky.com

خدایییش محشـــــــــــــــــــــــره.....
تهران والا سر سره هم به زور داره
با دوستام شرط بندی کردیم بریم پارک ارم ببینیم کی میترسه کی نمیترسه
من مثلا خانوم شجاع بودم
والا تا چش کار میکرد وسیله بازی واسه نوزادا بود
یه شهر بازی تو اوین بود که متاسفانه اونم به دلیل کم بود زمین واسه
خدمات شریف و انسانی به کار گرفته شد
مونده این ارم که
من باشم دیگه نرم
نمیخوام توهین کنم به شهرستانیا ولی والا موندم وسط راه اومدو رفت چیه با زیر پوش
پاشو دراز میکنه قلیون میکشه
همشونم مسافرن
خوب نمیشه که همیشه یکی با باطوم رو سر مردم دست زور باشه
بی فرهنگیه دیگه
خلاصه اینم از مرکز تفرریحی مردم در پایتخت ایران

چه رسد به این عظمت
خدایی خیلی با حاله
یه چیز دیگه اینکه شرط بندی سر وسیله های تفریحی ایرون
خیلی ریسکش بالاتره تا اینجا
چون من یکی خیالم تخته این عظمت که ساختن واقعا محکم کاری شده
ممنونم مهرداد واسه این پستت خوشم اومد

چه دله پری داری... اینجوری بخوای زندگی کنی از همینجا بهت قول میدم زندگی خیلی سختی در انتظارت هست
ریلکس باش

ولی همینطور که گفتی خیالت خیلی باید تخت باشه که سر سوار شدن به این چیزا شرط بندی میکنی. خیلی از جان گذشته باید باشی.
البته بگما... دخترا همشون از جان گذشته هستن! همشون عاشق زندگی سخت و سختی دیدن و ...

ممنون از نگاهت خوشحالم خوشت اومد

فرزاد یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:14 http://jalebtarinha.blogsky.com/

مخلص دادا

سروری شما

چاکریم

مداد رنگی یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:51 http://manui.blogsky.com

اره واسه خودم خیلی سختش کردم

زندگی به این زیبایی...
فکرتو رها کن از این افکار؛ تمرکزتو بزار رو زندگیت

ونوس دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 http://sadaf555.blogsky.com

ایول خوشمان آمد مهرداد جان

ممنون از نگاهت

مرغ عشق دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:49 http://www.yardeli.blogfa.com

وااااااااااااااااای اینجا کجاس؟
چقدر شبیه برج میلاد خودمونه
ولی وحشتناکه
واااااااااااااااااااااااااای
ادم بیفته تیکه بزرگه اش سلول هاشه!

برج میلاد سال ها طول میکشه تا بخوان اینشکلیش کنن.
نمی افته... اونی که ساخته اول استانداردشو رعایت میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد