منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

عکس های متفاوت ولادیمیر پوتین


عکس های متفاوتی از ولادیمیر پوتین


عکس های متفاوتی از ولادیمیر پوتین


عکس های متفاوتی از ولادیمیر پوتین


عکس های متفاوتی از ولادیمیر پوتین


عکس های متفاوتی از ولادیمیر پوتین


عکس های متفاوتی از ولادیمیر پوتین


عکس های متفاوتی از ولادیمیر پوتین



منبع:

اسکای نیوز





نظرات 3 + ارسال نظر
خدا همین نزدیکی هاست چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:45 http://kumail.blogsky.com

جالبه...

پوتینه دیگه....

فرخ چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:52 http://chakhan.blogsky.com

آخه برادر من پوتین هم شد ادم که عکسش رو میخوای نشون بدی؟
مرتیکه دشمن ماست و فقط بلده پول ایران رو هاپولی کنه !!
شما که میدونی سر همین نیروگاه هسته ای چقدر از ما کاسب شدند... بردار عکسها رو ... قربون شما

آخه قربونت برم سیاست همینه دیگه...
همین دیروز ما داشتیم با عراق میجنگیدیم.... بابام، عموم و داییم زخمی شدن.... یکی دیگه از داییام شهید شد....
الان چطو.ر شده برادر ما؟؟
همین مردمی که این همه ظلم کردن الان ببین شدن دوستای صمیمی!!
سیاسیت همینه! هرکی منافع خودشو میخواد!


درضمن.... من اهل سیاسی نیستم و مطالب من هم جنبه سیاسی ندارن!
خواهش میکنم از همه دوستان لطفاً از مطالبی که میزارم اصلا برداشت سیاسی نکنید!
من اصلا قصد نوشتن بر علیه کسی یا به حمایت کسی رو ندارم!

سحر.ق چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:40 http://mycradle.persianblog.ir

خوشتیپه ها !!!

این که اصلا لباس نپوشیده که!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد