منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

تصاویری قدیمی از خانواده سلطنتی بریتانیا

در این سری، چندتا عکس کمیاب از خانواده سلطنتی بریتانیا قرار میدم....


عکس زیر ملکه الیزابت دوم رو در بچگیش نشون میده:

خانواده سلطنتی بریتانیا


تصویر زیر ملکه الیزابت به همراه مارگارت

خانواده سلطنتی بریتانیا


تصویر بعدی عکسی از پرنسس هری در دسامبر 2007 هست. ایشون در جنگ افغانستان و در حین خدمت بودن اون موقع!

خانواده سلطنتی بریتانیا


تصویر آخر هم تصویری از ملکه ویکتویا به همراه پرنسس آلبرت در 11 می 1854 هست.

خانواده سلطنتی بریتانیا



منبع:

اسکای نیوز



نظرات 5 + ارسال نظر
سحر.ق سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 http://mycradle.persianblog.ir

خیلی جالب بود...دانشجو

خوشحالم خوشت اومد خانوم دکتر

کمیل سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:01

جالبه

سعیده چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17

هدرت کو؟
نگی چشش کردم

خوب بود
حالا کم کم ایده های دیگه هم به ذهنت می رسه

هدر همین بالاست... بعضی وقتا ناز میکنه و نمیاد.... خجالتی هست دیگه!

لیلاز چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 17:06

علیرغم علاقه ی زیادم به تاریخ آن هم در مورد انگلیس البته نه به طور حرفه ای این عکس ها را تا به حال ندیده بودم البته نقاشی ملکه الیزابت دوم را در بچگی دیده بودم و نه عکس کودکی ایشان را به همین خاطر بی دریغ از شما سپاگزارم .

منم به بریتانیا علاقه دارم... ولی نه تاریخش
خواهش میکنم... و البته سپاس از اسکای نیوز

helma سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:14

عکسای جالبی بود مرسی من همیشه دنبالان عکسا
قدیم بریتانیا بودم که تو نشونم دادی
بازم ممنون

خوشحالم خوشت اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد