منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

تست اینترنتی فایروال شما

همه ماها ادعای اینو داریم که رو سیستممون فلان آنتی ویروس یا اونیکی فایروال نصب هست، ولی هیچکدوممون به این دقت نمیکنیم که آیا واقعا این نرم افزارها امنیت برای ما تامین میکنن یا نه.

این مطلب خارج از این بحث ماست ولی اگه به صورت کلی بخوام بگم باید عرض کنم: تمامی نرم افزارهای امنیتی موجود در بازار ایران که به صورت کاملا تقلبی عرضه میشن نه تنها هیچ امنیتی ایجاد نمیکنن، بلکه سیستم شما رو گاها با آمارهای دروغین به خطر هم میندازن.


خب... اینبار یه سایت معرفی میکنم که متعلق به شرکت امنیتی مک آفی هست....

در این سایت شما میتونید با فشار دادن یک دکمه کاری کنید که یک سری حملات به کامپیوتر شما صورت بگیره تا مقاومت فایروال شما در برابر حملات هکرها مشخص بشه.

توجه کنید که این حملات هیچکدوم خطرناک نیستن و فقط برای آزمایش فایروال شما طراحی شدن.


آدرس:www.hackerwatch.org/probe 


نظرات 6 + ارسال نظر
T.L یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 http://truelove12.blogfa.com

معلومه مطلب خیلی جالبیه ، خونه که رفتم امتحان می کنم

آره... حتما یه تست بزن.... قدرت امنیتی سیستمت رو نشون میده

forush یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:10 http://shahreroyaee.mihanblog.com

خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید.

چشم گلم... الان میام.... وای اگه فروشگاه باشه حالم گرفته میشه ها...

سمیرا یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:36

آقا اجازه!!!
واسه ما ارور میده

واسه ما هم ارور داد!!!!!!!!!!!!!! من خودم تا حالا نتونستم تست کنم...
گفتم شاید یکی دیگه بتونه!

محمد کمیل یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:08 http://kumail.blogsky.com

ویندوزم خراب نشه یه دفعه؟
آخه تازگی ها ویدوز نصب کردم

نه با با.... واسه مک آفی هستش... مک آفی یکی از قدیمی ترین شرکت های امنیتی و سازنده ضد ویروس دنیاست....
اگه این کارو کنه که دیگه اعتبارشو از دست میده که!
راستی مگه اونجا کپی رایت دارید مگه؟؟ من شنیدم اونجا هم مثل ایران راحته!!! دیگه چرا قصه عوض کردن ویندوز رو میخوری پس؟؟

لیلیانا دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:39 http://www.liliana2.blogsky.com

بلکه انسان خودش از وضع خود آگاه است،(14) هر چند (در ظاهر) برای خود عذرهایی بتراشد! (15)

اولا سلام در مورد یادداشت کلمه مغشوش به کار میرود...من چیزی در مورد مغزم ننوشتم که شما بی ژروا مغشوش خواندید. باز هم ممنون از نظرتون

سلام
من منظورم به عنوان وبلاگتون بود
خواهش میکنم

کمیل دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 http://kumail.blogsky.com

شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت عرض می کنم.

منم شهادت این بانوی بزرگ اسلام رو بهت تسلیت عرض میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد