منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

بلاگر به طور کامل مسدود شد!


متاسفانه این پست حذف شده!

نظرات 6 + ارسال نظر
T.L سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 http://truelove12.blogfa.com

سلام مهرداد جان زیاد غصه نخور بدشانسی هم برای خودش عالمی داره

آره... عالمی داره... ولی عالمی بسیار زشت و بد.
ولی من اینارو گفتم نمیخوام ناشکری کنما.... خدایی من خیلی خوش شانس هم هستم... ولی گاهی که بد میارم اینجوری پشت سر هم میریزه رو سرم دیگه

کمیل سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:09 http://kumail.blogsky.com

بله دیگه....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:50

بابا خوش شانس
احتمالا اینم از خوش شانسیت بوده
انشاالله که این ADSL وصل بشه تا راحت شی.

بابا مثل اینکه قسمت ما نیست با adsl وصل شیم...
زنگ میزنم پشتیبانی میگن پریز تلفن رو عوض کن!!! میگن بیار خودمون تنظیمش کنیم.... آخرین باری هم که زنگیدم بهم گفتن مخابرات منطقه مشکل پیدا کرده....
خدایی کیفیت خدمات ارتباطی تو ایران حیفه بگی صفر... بخدا من نمره منفی هم شرمم میاد بدم به اینا!!!
ایرانسل که هیچی دیگه.... پول sms ازت کم میکنه... پیغامت رو ارسال نمیکنه... من هم فکر میکنم که دو سه تا بدم ارسال میشه دیگه!!! یه هو همه رو با هم به طرف میده!!!!

ولی من خوشم میاد از این کارا...
همیشه یادت باشه که خدایی هست... پل سراطی هم هست...
خود خدا شاهد همه اینا هست....

PAT سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:51 http://khaterat-9.blogsky.com

اونیکه نظر داده و اسم نداره من هستم

ممنون که به من لطف داریو سر میزنی.... به خدا ببخشید اگه دیر آپ کردم.... اعصابم حسابی تخم مرغی هست بخاطر این بدبیاری ها و بالا تر از اون قضیه این adsl لعنتی

T.L شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:04 http://truelove12.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
امیدوارم هرچه زودتر دوران خوش شانسیتون هم برسه
در مورد پروفایل بله ، سمت چپ وبلاگ در قسمت میز کار .

میشه آدرس جایی که کد قالبتو گرفتی رو بهم بدی؟؟
میخواک خودم واست کد رو بزارم و کد آماده رو بهت بدم... اینجوری ممکنه یکم سخت باشه واست

T.L یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:51

سلا مهرداد جان واقعا خوشحال شدم وصل شدی مرسی که خبر دادی
آدرس : www.ghaleb2008.blogfa.com
قالب من فکر کنم آخرین قالبه ، پایین صفحه.
پیشاپیش ممنون .

خواهش میکنم...
قالبت رو دانلود میکنم... کدشو توش میزام و کد قالب رو آماده بهت میدم....
فقط یکم صبر کن....
خواهش میکنم.... کاری نمیکنم که... مسلا دوست هم هستیما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد