منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

جدیدترین آپدیت های امنیتی مایکروسافت


همونطور که میدونید ویندوز پر از حفره ها و مشکلات امنیتی هست که بعضی مواقع این مشکلات واقعاً خطرناک میشن به طوری که خسارت های جبران ناپذیری رو به منو شما وارد میکنه، ساده ترین مثال که هممون هم میدونیم اینه که ممکنه به راحتی هک بشیم و تمام عکس و فیلم شخصی و خانوادگیمون تو اینترنت پخش بشه.


مایکروسافت برای تامین امنیت کاربرا و از بین بردن این مشکلات امنیتی، معمولاً هر چند وقت به چند وقت برنامه هایی توضیع  میکنه که این مشکلات رو از بین میبره. این برنامه ها همگی روی سایت مایکروسافت قرار داره ولی چون ما ایرانیا از ویندوز های تقلبی استفاده میکنیم، مایکروسافت به ما اجازه ی دانلود نمیده، ولی...

ولی امروز یه سایت وطنی رو معرفی میکنم که نمایندگی مک آفی هستش. البته نماینده ی مستقیم نه، میشه گفت نماینده ی یکی از نمایندگی های شرکت مک آفی هستش. (چون ما تو تحریم هستیم، مک آفی مستقیم نمایندگی به ایران نمیده) خلاصه تو این سایت همه ی آپدیت هایی که مایکروسافت برای ویندوزهای ایکس پی و ویستا (و یه کوچولو برای ویندوز 2000 و سرور) اراعه کرده موجوده و شما میتونید به رایگان همه رو دانلود کنید.
حجم بیشتر این آپدیت ها هم تقریباً 1 مگابایت هستش.
اینم آدرسش:

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 22:59

خیلی ممنون از این راهنمایی .

خواهش میکنم

کمیل جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 http://kumail.blogsky.com

سلام. بابا این جا هم ویندوز تقلبی کار میکنه.
فقط اونایی که لپ تاب میخرند ویندوزشون اصله.

سلام
تقلب دیگه... متاسفانه ماها اسلام رو فقط تو نماز و روزه میبینیم. من خودم شخصاً اعتقاد دارم که سر پل سراط همین آمریکایی ها میان یقه ی ماهارو میگیرن. چون پول هیچ کدوم از این محصولاتشون رو ندادیم و داریم به راحتی استفاده هم میکنیم.
خدا آخر عاقبت همه رو به خیر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد