منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب جهان

عجیب ترین های دنیا، به روایت عکس...

زن از دیدگاه دکتر شریعتی


زن عشق می کارد و کینه درو میکند...
دیه اش نصف دیه توست و مجازات زنایش با تو برابر...
می تواند تنها یک همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسر هستی...
برای ازدواجش در هر سنی اجازه ی ولی لازم است و تو هر زمان بخواهی به لطف قانونگذار می توانی ازدواج کنی...


او کتک می خورد و تو محاکمه نمی شوی...

او می زاید و تو برای فرزندش نام انتخاب می کنی...
او درد میکشد و تو نگرانی که کودک دختر نباشد...
او بی خوابی می کشد و تو خواب حوریان بهشتی را می بینی...
او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر...
و هر روز متولد میشود، عاشق میشود، مادر میشود، پیر میشود و میمیرد...


و قرن هاست که او عشق می کارد و کینه درو می کند، چرا که در چین و شیارهای صورت مردش به جای گذشت زمان؛ جوانی بر باد رفته اش را می بیند و قدم های لرزان مردش، گام های شتاب زده ی جوانی که تهی از دل بوده و پیری مرد رفتن و فقط رفتن را در دل او زنده می کند.


و این همه کینه است که کاشته می شود در قلب مالامال از درد...
و این، رنج است...

دکتر علی شریعتی


مطلب مرتبط:

زن از دیدگاه حضرت محمد (ص)

نظرات 8 + ارسال نظر
محفوظ سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:36

باسلام
خسته نباشید
جالب بود همه این مطلب را یکجا ندیده بودم

سلام
خدارو شکر که خوشتون اومد.
منتظر ادامه ی اینا هم باشید، مقالات دیگه ای از جناب دکتر شریعتی رو دارم آماده می کنم.
موفق باشید




شما میتوانید با تبلیغ یا معرفى کردن محصولات سیستم با مشارکت در فروش محصولات براحتی میلیونر شوید.
در این سیستم محصولات متنوعی وجود دارد که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می گردد.

چرا سیستم مشارکت در فروش:
حتما تاکنون سیستم های کلیکی بسیاری را دیده اید و یا حتی تجربه کرده اید ،اما این سیستم ها در مقایسه با سیستم ما مشکلاتی دارند که به تفضیل ذکر میشود:
1- بدلیل اینکه درامد اکثر انها مشخص نیست تضمینی در پرداخت وجه وبمسترها وجود ندارد. شما بامراجعه به سایتهای مرتبط به تبلیغات میتوانید لیست انبوه سیستم های کلیکی که یا پول پرداخت نمی کنند ویا بسته شده اند را مشاهده نمایید.در حالیکه چون سیستم ما فروشگاه است ، وقتی جنسی فروخته شد یعنی درآمد وزمانیکه پول وارد سیستم شد شما مشاهده می نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز وجه مربوط به شما نیز واریز میشود و این یعنی تضمین در پرداخت.
2- بدلیل تقلب های زیاد و رایج در سیستم های کلیکی،برای بازدهی این سیستم ها و جبران این تقلب ها مسئول سیستم اقدام به کم نمودن قیمت کلیکها و نیز گذاشتن انواع فیلترها برای کم شدن شمار کلیکهای وبمستر می نماید که این اقدامها عملا به ضرر وبمسترهای است که آمار واقعی داشته و سالم فعالیت میکنند. در حالیکه سیستم ما این مشکلات را ندارد و عملا به نفع کسانیست که آمار واقعی دارند.
3- درامد سیستم ما به نسبت سیستم های کلیکی بیسار بیشتر میباشد. (در حدود بین 50 تا 300 درصد) برای ملموس شدن این امر باید گفت قیمت تقریبی کلیک ها اکنون بین 15 تا 35 تومان میباشد و با توجه به تجربه موجود در بدترین حالت به ازای هر 50 کلیک یک محصول فروخته میشود که درامد وبمستر بین 750 تا 1750تومان خواهد شد در حلیکه در سیستم ما با توجه به قیمت محصولات (بین 3000 تا 26000 تومان و اکثرا در محدوه 10000 تومان) و پور سانت 30 درصدی فروش ، اگرحتی متوسط قیمت را 9000 تومان بگیریم و حتی فکر کنیم که خریدار فقط یک محصول بخرد با این تعداد کلیک شما 2700 تومان درامد با تضمین پرداخت خواهید داشت. حال فرض کنید که با امار بالای شما روزانه حداقل 10 محصول بتوانید بفروشید و با توجه به متوسط قیمت محصولات ما شما روزانه معادل 27000 تومان و در ماه حدود 810000 تومان براحتی در ماه درآمد خواهید داشت.
انتخاب با شماست؟؟؟


http://www.paysel.com/AFF.php?parent=1608

سلام
اگه خواستم وبلاگم رو تجاری کنم حتما از طریق لینک شما ثبت نام میکنم.
ممنون

محمد چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 http://besoyekhoda.blogsky.com

خوشم اومد عجب چیز باحالی نوشتی

خواهش میکنم گلم. از جناب دکتر شریعتی مقالات جدیدتری تو راه هست...

آدرینا چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:40 http://adrina.blogsky.com/

سلام
واقعا این دکتر جزو اون دسته از آدماییه که من عاشقشونم
خیلی جالب بود خیلی
به منم سر بزن به روزم

منم عاشق دکتر شریعتی هستم، شاید بشه گفت از زمانی که من ایشونو شناختم، با یه دید جدیدی به خدا نگاه میکنم.

خدا همین نزدیکی هاست چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:47 http://kumail.blogsky.com

سلام.جالب بود.

سلام، خدارو شکر که خوشت اومد.

خدا همین نزدیکی هاست پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:38 http://kumail.blogsky.com

سلام.تازه آپ شدم . یه سری بزنید..
موفق باشید.

شبنم پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:44 http://blur.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خوبی دارید ، این نوشته هم عالیه
به توصیتون هم عمل کردم واسه بلاگم توضیح گذاشتم
مرسی
راستی من شما رو لینک کردم .

سلام
مرسی. ولی نگفتی با چه اسمی لینکت کنم که... من با نام Blur لینکت کردم.

س -ف جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 http://swan.blogsky.com

سلام
فوق العاده بود!
می تونم با اسم خودتون تو بلاگم ازش استفاده کنم؟

سلام
آره، هرجا که دوست داشتی ازش استفاده کن، هدف فقط گسترش سخنان جناب دکتر شریعتی هستش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد